تجدید چاپ دو اثر تازه منتشر شده انتشارات جام‌جم

کتاب «چمدان‌های باز» نوشته سید محسن روحانی و «رنجین کمان» نوشته غلامرضا طریقی در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار چاپ اول تجدید چاپ شدند.

به گزارش مشرق، کتاب «چمدان‌های باز» شامل ۶۵ روایت متنوع از زندگی مهاجران در کشور آمریکا است که به قلم سیدمحسن روحانی، وکیل ساکن نیویورک منتشر شده است.

تجدید چاپ دو اثر تازه منتشر شده انتشارات جام‌جم

این کتاب، اولین اثر روایی این نویسنده است که نخستین چاپ آن همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به چاپ سوم رسید.

سید محسن روحانی در این کتاب با نثری روان، و با درون مایه طنز، تجربیات و دیده‌های خود را به عنوان یک دانشجوی ایرانی در شهر نیویورک از زندگی پرفراز و نشیب مهاجران نگاشته است.

پیش از این آثاری از این نویسنده در حوزه تخصصی حقوق به زبان‌های فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

چاپ سوم کتاب «چمدان‌های باز» در ۳۳۶ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار تومان از سوی انتشارات جام جم به بازار کتاب عرضه شده است.

همچنین کتاب «رنجین کمان»، دیگر اثر انتشارات جام جم که ۲۵ روایت از عشق، رنج و شکیبایی، به قلم غلامرضا طریقی است به چاپ دوم رسیده است.

رنجین کمان اولین کتاب منثور طریقی است که در ۲۷۸ صفحه و با قیمت ۶۸ هزار تومان توسط نشر جام جم منتشر شده است. ویراستاری رنجین کمان را محمدکاظم کاظمی بر عهده داشته است.

محور روایت های این کتاب انسان و شکیبایی هایش است. انسان عاشق، انسان صبور، انسانی که در عصر تکنولوژی هرقدر هم کوچک به نظر برسد هنوز بزرگ است، چون وقتی با ماجراهای عجیب و غریب روبرو می شود هنوز می تواند عکس العمل های عجیب و غریب نشان بدهند. شخصیت های این کتاب از جمله انسان هایی اند که چنین کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس