مقایسه برخورد با کنعانی‌زادگان و بازیکنی که به گربه لگد زد/ بیانی: حرمت پیراهن تیم ملی را نگه نداشتند

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: همه دیدند که چطور به لباس مقدس تیم ملی بی‌احترامی صورت گرفت اما بازیکن خاطی فقط دو جلسه محروم شد.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی دیدار دیدار روز یکشنبه نساجی مازندران با پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی با پرسپولیس، همیشه سخت است، مخصوصا اینکه آنها سوپرجام را از دست داده‌اند و می‌خواهند شروع خوبی بعد از تعطیلات لیگ برتر داشته باشند. پرسپولیس کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد ولی ما هم نساجی هستیم. در بازی رفت نباید شکست می‌خوردیم و این بار برنامه‌ریزی کردیم تا برابر پرسپولیس در دیدار برگشت نتیجه بهتری بگیریم. نساجی و پرسپولیس فوتبال بازی می‌کنند و دنبال ضد فوتبال نیستند. پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و نقطه ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم. امیدوارم یکشنبه شاهد بازی زیبایی از هر دو تیم باشیم.

وی در مورد درخواست هیئت رئیسه برای عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: مسائلی را می‌شنویم که باورش سخت است. اگر ارتباط رئیس فدراسیون فوتبال با یک نفر صحت داشته باشد، باید تأسف خورد ولی اگر صحت نداشته باشد، نباید تهمت زد. متأسفانه در فوتبال ما برخی دنبال جادوگری هستند و هرچقدر درباره این مسائل  صحبت کنیم، بدتر می‌شود. پرداختن به این مسائل در سال ۲۰۲۲ واقعا جای تأسف دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: حتماً اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال افتاده که هیئت رئیسه به دنبال عزل رئیس فدراسیون است. روی خیلی از مسائل به دلیل صعود تیم ملی به جام جهانی سرپوش گذاشته‌اند. مدافع تیم ملی (کنعانی‌زادگان) را به دلیل بی‌احترامی به تیم ملی دو جلسه محروم و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه کردند. اگر آن دو جلسه را هم لحاظ نمی‌کردند، قشنگ‌تر بود! همه دیدند که چطور به لباس مقدس تیم ملی بی‌احترامی شد. آیا کمبود دفاع وسط داریم که بازیکن خاطی محروم نشد و در بازی با عراق و امارات به میدان رفت؟ آیا در ۱۶ تیم لیگ برتری جایگزینی برای این بازیکن نداشتیم؟ اگر بحث باشگاهی بود، اشکالی نداشت ولی اینجا بحث تیم ملی یک کشور در میان است.

بیانی خاطرنشان کرد: بازیکنی در لیگ برتر انگلیس به دلیل اینکه به گربه لگد زده با انواع و اقسام واکنش‌ها روبه‌رو و جریمه شده و برادرش که فیلم گرفته بود را محروم کردند، ولی اینجا به لباس تیم ملی توهین شد و تنها دو جلسه محرومیت در نظر گرفتند، آن هم پس از اینکه صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی شد. شما با این کار تیم ملی را زیر سؤال بردید. مگر تیم ملی روی کاکل آقای ایکس می‌چرخد که برخورد مناسبی نمی‌کنید؟ با این روند این اتفاقات در تیم ملی عادی می‌شود، چون هر کسی خطایی انجام دهد، پیش خودش می‌گوید نهایتاً دو جلسه محروم می‌شود. مجاهد خذیراوی در ۱۸ سالگی ملی‌پوش بود، او را در یک میهمانی گرفتند و فوتبالش را نابود کردند. او یک استثنا در فوتبال ایران بود. مهدی رحمتی با یک خانم عکس گرفت و محرومش کردند اما با مدافع تیم ملی چطور؟ اینجا تیم ملی است و لباسش مقدس است و حرمت دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    کاملا حرفت حقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس