کد خبر 1338476
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
درخواست ناگهانی خرید پرسروصدای استقلال؛ می خواهم جدا شوم / نامه رسمی به باشگاه برای فسخ قرارداد

ظاهرا مهاجم استقلال بعد از جدب عزیزبک آمانوف به این نتیجه رسیده که به او در این تیم بازی نمی رسد و می خواهد هرطور که شده رضایتنامه خود را دریافت کند.

به گزارش مشرق، امین قاسمی نژاد بازیکنی است که در طول نیم فصل اول خیلی کم فرصت بازی کردن پیدا کرده است و با وجود اینکه شرایط او در بازی های پایانی کمی بهتر شد بازهم مجیدی اعتماد چندانی به او نداشت.

قاسمی نژاد در روزهای اخیر یک بار به صورت شفاهی از مدیران باشگاه استقلال درخواست جدایی داد که با آن موافقت نشد و حالا هم در درخواست خود را به صورت کتبی به باشگاه ارسال کرده است.

در نامه قاسمی نژاد به باشگاه استقلال آمده که در این تیم به او بازی نمی رسد و از مدیران خواسته که تا پایان فصل نقل و انتقالات اجازه جدایی او را بدهند.

ظاهرا امین قاسمی نژاد بعد از جدب عزیزبک آمانوف به این نتیجه رسیده که به او در استقلال بازی نمی رسد و می خواهد هرطور که شده رضایتنامه خود را دریافت کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    9 6
    بقیه ایرانیهای استقلال هم بدونن که حاصل همه زحماتشان یک بازیکن خارحی جدید و حاشیه رفتن خودشان است، مجیدی به هیجکدامشان اعتقادی نداره! برای او استقلال یعنی مجیدی!
  • اولادعلی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    2 0
    واقعاً راست میگوید ارسلان بهترین مهاجم است ولی در پایان بازی به زمین می آید استقلال در بازی پیکان دو موقعیت گل نداشت ولی مجیدی میگوید بازی جونداری از تیم دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس