کد خبر 1338722
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
واکمن سونی

سونی NW-WM1ZM2 و سونی NW-WM1AM2 دو مدل از سری واکمن‌های سونی هستند که دارای روکش طلا و فناوری آمپر دیجیتال S-Master می‌باشند.

به گزارش مشرق، اخیرا سونی سری واکمن های Signature خود را در بازار آسیا معرفی کرده است. سونی NW-WM1ZM2 و سونی NW-WM1AM2 دو مدل از این سری واکمن‌ها هستند که دارای روکش طلا و فناوری آمپر دیجیتال S-Master می‌باشند.

واکمن‌های NW-WM1ZM2 و NW-WM1AM2 سونی دارای یک صفحه نمایش ۵.۰ اینچی با وضوح HD هستند و یک تجربه شنیداری صوتی با وضوح بالا را ارائه می‌دهند. این واکمن‌ها مجهز به وایفای هستند که دستگاه‌ها از طریق آن می‌توانند به اینترنت متصل شوند و موسیقی‌های مختلفی را دانلود کنند. هر دو مدل واکمن از فناوری دیجیتال S-Master HX استفاده می‌کنند.S-Master HX فناوری داخلی سونی از برند واکمن است.

واکمن‌های جدید سونی با روکش طلا +عکس

آمپلی‌فایر دیجیتال کامل موجود در واکمن‌ها سبب ارائه کامل صداها می‌شود. NW-NW-WM1ZM2 در یک شاسی 4N با روکش طلا و خلوص ۹۹.۹۹% عرضه می‌شود که از مس بدون اکسیژن (OFC) ساخته شده است. از سوی دیگر، NW-WM1AM2 از یک قاب آلیاژ آلومینیومی مستحکم ساخته شده است که حسی جعبه‌ای در دست را ارائه می‌دهد.

واکمن‌های جدید سونی با روکش طلا +عکس

این واکمن در رنگ مشکی طراحی شده است. این دستگاه‌ها دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ می‌باشند و تا ۴۰ ساعت پخش صدای FLAC با رزولوشن بالا ۹۶ کیلوهرتز را ارائه می‌دهند. هر دو مدل دارای جک صدا و پورت USB Type-C هستند. NW-M1AM2 دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، در حالی که NW-WM1ZM2 با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. هر دو واکمن از کارت microSD پشتیبانی می‌کنند.

واکمن‌های جدید سونی با روکش طلا +عکس

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    خدا عقل بده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس