کد خبر 1338776
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
دخیا

دروازه‌بان منچستریونایتد واکنشی عجیب نسبت به عدم موفقیت شیاطین سرخ در سال‌ها اخیر از خود نشان داد.

به گزارش مشرق، دروازه‌بان منچستریونایتد در خصوص علت عدم موفقیت تیم در این سال‌ها مدعی شد که کسی این تیم را طلسم کرده است.

یونایتد پس از مورینیو و از سال ۲۰۱۷ تاکنون قهرمان جامی نشده و لیگ برتر را از زمان خداحافظی فرگوسن بالای سر نبرده است.

دخیا از سال ۲۰۱۱ در این باشگاه است و زیر نظر فرگوسن به قهرمانی لیگ برتر رسید. او علت عدم موفقیت شیاطین سرخ در این سال‌ها را طلسم شدن خواند.

منچستریونایتد طلسم شده است

دروازه‌بان منچستریونایتد گفت: به نظرم شخصی ما را طلسم کرده است. حقیقت این است که نمی‌دانم چرا ما موفق نمی‌شویم. مردم همیشه سوال می‌پرسیدند که چرا ما موفق نمی‌شویم و ما تنها می‌توانیم بگوییم نمی‌دانیم چه اتفاقی در اینجا دارد رخ می‌دهد. ما باید برای جام‌ها رقابت کنیم. جام‌های بزرگ ولی نمی‌دانم چرا تیم ما نمی‌تواند درست کار کند.

دخیا در مصاحبه با ال‌پایس گفت: رونالدو بازیکنی تلاشگر است و می‌دانید چقدر انتظار از خودش دارد. به نظرم قدیم آرام‌تر بود ولی الان به یک ماشین گلزنی بدل شده است. خیلی خوب است که ما بازیکنی مثل او را در کنار خود می‌بینیم زیرا رونالدو به ما نشان می‌دهد که یک بازیکن باید چه کار کند تا سالیان سال در سطوح بالا بازی کند.

دروازه‌بان منچستریونایتد در خصوص تاکتیک تیمش گفت: تیم‌ها موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ ما ایجاد می‌کنند ولی من اینجا هستم تا نگذارم توپ‌ها گل شود. من همه جور به تیم کمک خواهم کرد. رانگنیگ از ما می‌خواهد که متمرکزتر ظاهر شویم و همیشه از جلو پرس کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس