لیگ برترانگلیس| منچستریونایتد از پس قعرنشین جدول برنیامد و یک پله سقوط کرد

دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، با ثبت یک تساوی در کارنامه شیاطین سرخ و شکست خارج از خانه آبی‌پوشان مرسی‌ساید مقابل نیوکاسل دنبال شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته (سه‌شنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه تیم برنلی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

در این بازی ابتدا پل پوگبا در دقیقه ۱۸ شیاطین سرخ را پیش انداخت، اما دو  دقیقه پس از آغاز نیمه دوم جی رودریگس گل تساوی را برای برنلی قعر جدولی به ثمر رساند.

این نتیجه به معنای ثبت ششمین تساوی فصل در کارنامه منچستریونایتدی است که ۳۹ امتیازی شد، اما به سبب پیروزی وستهام به رده پنجم جدول سقوط کرد. تیم برنلی هم با ۱۴ امتیاز همچنان در قعر جدول قرار دارد.

دقایقی پیش از این بازی، دو دیدار دیگر در لیگ برتر جزیره آغاز شده بود که در یکی از آنها وستهام  میهمان خود واتفورد را با نتیجه یک بر صفر و با تک گل دقیقه ۶۸ جارود بوون در دقیقه ۶۸ شکست داد. در بازی دیگر اما تیم فوتبال اورتون با نتیجه ۳ بر یک به میزبان خود نیوکاسل باخت. میسون هولگیت در دقیقه ۳۷ (گل به خودی)، رایان فریزر در دقیقه ۵۶ و کایران تریپیر در دقیقه ۸۰ سه گل تیم نیوکاسل را در حالی به ثمر رساندند که اورتونی‌ها زودتر به گل رسیده بودند. گل اورتون با اشتباه بازیکن نیوکاسل برای بازی کردن دروازه خودی در دقیقه ۳۶ رقم خورد.

این نتیجه اورتون را با ۱۹ امتیاز در رده شانزدهم نگه داشت و حالا نیوکاسل با تنها یک امتیاز فاصله در رده هفدهم جدول قرار دارد.

امروز چهار بازی دیگر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

نوریچ سیتی - کریستال پالاس، ساعت ۲۳:۱۵ )به وقت تهران)

تاتنهام - ساوتهمپتون، ساعت ۲۳:۱۵

منچسترسیتی - برنتفورد، ساعت ۲۳:۱۵

استون‌ویلا - لیدزیونایتد، ۲۳:۱۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس