لیگ برتر انگلیس| وستهام در آخرین دقیقه از روباه‌ها امتیاز گرفت

دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی خارج از خانه تیم وستهام برابر لسترسیتی پیگیری شد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۰ به وقت تهران، تیم فوتبال لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور میزبان وستهام بود و در حالی که تا آخرین دقیقه بازی از میزبان خود پیش بود در نهایت پیروزی را با تساوی عوض کرد.

در این بازی وستهام توسط جارو بوون در دقیقه ۱۰ گل اول را زد، اما لسترسیتی در دقیقه ۴۵ با گلی که یوری تیلمانس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم برخلاف نیمه نخست، این روباه‌ها بودند که زودتر به گل رسیدند و توسط ریکاردو دومینگوس باربوسا در دقیقه ۵۷ دومین گل را به ثمر رساندند. با این حال کریگ داوسن با گلزنی در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم اجازه نداد که وستهام دست خالی میدان را ترک کند.

با این نتیجه وستهام برای پنجمین بار در این فصل مساوی کرد و با ۴۱ امتیاز - یک امتیاز بالاتر از منچستریونایتد - در رده چهارم جدول باقی ماند. این نتیجه به من‌یونایتد اجازه می‌دهد که با پیروزی در بازی خانگی معوقه‌اش برابر برایتون (از هفته هجدهم) که سه‌شنبه شب از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود، به رده چهارم جدول صعود کند. در همین حال تیم فوتبال لسترسیتی هم ۲۷ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس