انفجار ساختمان مسکونی در رباط کریم/ جستجو برای یافتن ساکنان ادامه دارد

نشت گاز در یک واحد آپارتمانی باعث انفجار مجتمع مسکونی در محله شیریندر رباط کریم شد و تا کنون ۳ نفر از زیر آوار نجات یافته‌اند.

به گزارش مشرق،  نشت گاز در یک ساختمان ۳ طبقه، شامگاه امشب باعث انفجار مجتمع مسکونی در محله شیریندر رباط کریم شد.

بر اساس این گزارش هم اکنون صدای آژیرهای آتش نشانی، اورژانس و پلیس در خیابان‌های «شیریندر» رباط کریم به گوش می‌رسد.

به گفته اهالی انفجار آب گرمکن باعث ریزش یک ساختمان سه طبقه شده و بر همین اساس تعدادی از ساکنان نیز مصدوم شده اند، اما هنوز گزارش رسمی از سوی هیچ ارگانی ارسال نشده و از میزان خسارات و صدمات و حتی تلفات جانی خبر موثقی در دست نیست.

عملیات و جستجو برای یافتن و خارج کردن خانواده‌های ساکن در این ساختمان توسط نیروهای امدادی آغاز و تاکنون سه نفر از زیر آوار توسط امدادگران آتش نشانی بیرون کشیده شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    4 4
    بابا با انواع(موشک میزنیم در ساختمانهای وزیرساختهای اسراییل)حداکثر یک سوراخ دردیوار وسقف ایجا میشه!اگر ابگرمکن ونشتی گاز اینطوری تخریب مصدوم وخسارات جانی ومالی بجا میذاره ازحالا ابگرمکن ولوله گاز،مهندس وپیمانکار لوله کشی گار اداره گاز مهندسین نخبه نظام مهندسی که این ساختمانها وگازکیشیها را تایید کرده اند ورشو نگرفتند)رت بفرستید اسرائیل که اسراییل با خاک یکسان کنند(شما بفرستید خودشان میدانند چطوری زیر ساختها اسراییل را نابود کنند
  • GB ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    حاشیه دادن به مسائل بی ربط فایده ای ندارد چرا که با حاشیه سازی تو سط بی بی سی خبیًث رژیم نجس صهیونیسم بیست سال آینده را نخواهد دید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس