دشمن به‌تناوب در پی از کار انداختن بازوهای نظام است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن به صورت دوره‌ای و به تناوب به‌دنبال بی‌اعتبارسازی قوه قضاییه، شورای نگهبان، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و بیت رهبری و از کار انداختن این بازوهای نظام است.

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اظهار داشت:‌ مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز دو مسیر یعنی فاصله مردم با حاکمیت و همچنین لجن مال کردن بازوهای تواند جمهوری اسلامی را به خوبی تبیین کردند.  

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به بازوهای توانمند نظام انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۳ به صورت مستمر اشاره کرده و فرمودند که دشمن دائم به دنبال بی اعتبار سازی و از کار انداختن این بازوهاست برای آنکه بخش دوم یعنی اقدامات منفی خود علیه جمهوری اسلامی را اجرایی کند.  

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: دشمن می‌کوشد با فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت از طریق فشار اقتصادی اقدامات خود را دنبال کند و در همین راستا تلاش می‌کند نهادهای حافظ انقلاب اسلامی را با مردم روبرو کرده و آنها را در مواجهه با یکدیگر از کار بیندازند این در حالی است که کارکرد آنها تضمین دهنده مسیر سلامت جمهوری اسلامی است.  

گنجی گفت: اعتبار سازی مدل‌های آنها پیشتر در شوروی سابق پیاده سازی شده و طرح بازسازی شده‌ آن در ایران بیش از ۲۲ سال است که دنبال می‌شود.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: به صورت دوره ای چند مجموعه شامل قوه قضاییه، شورای نگهبان، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و بیت رهبری همواره در کانون حملات دشمنان هستند و به میزانی که آنها برای حفظ سلامت نظام جمهوری اسلامی اثرگذاری بیشتری داشته باشند و در حفظ این نظام استمرار بیشتری داشته باشند به همان میزان مورد هجوم واقع می‌شوند که امروز طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، نوبت سپاه است.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    عجب؟!
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    كار دشمن معلوم است دشمنى كردن انهم دشمنى كه نمى خواهد سربرتن مابشد چرا افرادى ازفيلتر هاى نظام ميگذرند ومقام ميگيرند كه دشمنى شان با نظام ودلبستگى شان با دشمن درهمان ابتدا معلوم بوده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس