کد خبر 1343606
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
افشای مشخصات و طراحی گوشی ریلمی GT Neo 3

رندری که به تازگی فاش شده است، طراحی پنل پشتی گوشی هوشمند Realme GT Neo ۳ را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، در ماه ژانویه مشخصات کلیدی گوشی Realme GT Neo ۳ منتشر شده بود. اکنون در یک گزارش جدید، یک رندر از این اگوشی به نمایش در آمده است که طراحی پنل پشتی دستگاه را آشکار می‌کند.

شرکت ریلمی در حال تکمیل گوشی Realme GT Neo ۳ است. در ماه ژانویه، یک منبع آگاه چینی مشخصات گوشی هوشمند آینده ریلمی با برند GT Neo را فاش کرده بود. اکنون، Steve hemmerstoffer، گزارشگر مشهور، رندری از گوشی GT Neo ۳ را در وبسایت Zollege.in به اشتراگ گذاشته است.

چنان که در تصویر می‌بینید، رندر فاش شده از گوشی Realme GT Neo ۳ فقط نگاهی به طراحی پنل پشتی آن انداخته و از طراحی پنل جلویی بی خبریم. در لبه سمت چپ قاب گوشی دکمه‌های کاهش و افزایش صدا دیده می‌شود و کلید پاور در ستون فقرات سمت راست است. به نظر می‌رسد که این دستگاه نیز مانند مدل قبلی، یعنی گوشی Realme GT Neo ۲، همچنان از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

در پنل پشتی گوشی GT Neo ۳ یک ماژول دوربین مستطیلی شکل موجود است. در بالای این ماژول یک دوربین با اندازه بزرگ قرار داده شده است. در زیر این دوربین یک نوار فلش LED و در زیر فلش دو دوربین دیگر دیده می‌شود. متن حک شده در داخل ماژول دوربین تایید می‌کند که گوشی GT Neo ۳ از قابلیت تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند.

جزئیات و طراحی گوشی ریلمی GT Neo ۳ +عکس


در گزارشی که در ماه ژانویه منتشر شده بود، مشخصات کلیدی گوشی ریلمی GT Neo ۳ افشا شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED E۴ با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. حدس زده می‌شود که از چیپست Dimensity ۸۰۰۰ برای این استفاده شود. این شرکت چینی سازنده تلفن همراه ممکن است دستگاه را در چند نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه روانه بازار کند. نسخه اول احتمالا شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. نسخه دوم با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه سوم نیز با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

چنان که در رندر منتشر شده هم دیده می‌شود، گوشی GT Neo ۳ ممکن است با سیستم دوربین سه‌گانه در پنل پشتی عرضه شود. این دوربین‌ها احتمالا شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX۷۶۶، دوربین ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی Samsung GN۱ و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی عرضه شود. این دستگاه همچنین ممکن است یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. پیش بینی می‌شود سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Realme ۳.۰ از پیش روی این دستگاه نصب شده باشند. در پایان باید اضافه کنیم که این گوشی آینده احتمالاً در سه رنگ Sky Black، ستاره صبح و Crape Myrtle روانه بازار شود.

رندر دیگری نیز در اوایل ماه جاری میلادی فاش شده بود. گفته می‌شود این رندر متعلق به نسخه مخصوص بازی (گیمینگ) Realme GT Neo ۳ است. پیش بینی می‌شود این گوشی دارای پردازنده Dimensity ۹۰۰۰ باشد.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس