کد خبر 1343607
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
Vivo X80 Pro

مشخصات گوشی هوشمند Vivo X۸۰ Pro در بنچمارک‌های AnTuTu و Geekbench منتشر شده است.

به گزارش مشرق، اطلاعات مربوط به یک مدل گوشی هوشمند آینده در وبسایت بنچمارک‌های AnTuTu و Geekbench افشا شده است. این گوشی آینده که به پردازنده Dimensity ۹۰۰۰ مجهز است احتمالا با نام تجاری Vivo X۸۰ Pro عرضه خواهد شد.

دو بنچمارک سرشناس به صورت جداگانه اطلاعاتی در مورد یک گوشی هوشمند آینده شرکت ویوو منتشر کرده اند. با بررسی این دو گزارش می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی جدید، یک مدل از سری Vivo X۸۰ خواهد بود. همچنین به احتمال زیاد از چیپست مدیاتک Dimensity ۹۰۰۰ در این گوشی استفاده می‌شود.

با توجه به مشخصات سطح بالای این گوشی پیش بینی می‌شود ورود این دستگاه به بازار با سر و صدای زیادی همراه شود. این گوشی در در دو بنچمارک AnTuTu و Geekbench، با شماره مدل V۲۱۸۶A معرفی شده است.

مشخصات گوشی آینده ویوو X۸۰ پرو +عکس

با شناختی که از سری ویوو X۷۰ که مدل قبلی X۸۰ است، داریم، می‌توانیم نتیجه بگیریم که این مدل جدید احتمالا نسخه پرو از سری Vivo X۸۰ باشد. این گوشی امتیاز کلی ۱,۰۷۲,۲۲۱ را در بنچمارک AnTuTu به دست آورد. از سوی دیگر نتایج بنچمارک Geekbench برای تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب، امتیاز ۱,۲۴۸ و ۴,۱۹۱ را نشان می‌دهد.


همانطور که می‌دانیم گوشی Galaxy S۲۲ Ultra که پرچمدار ارائه شده در سری S۲۲ است، از پردازنده‌های Exynos ۲۲۰۰ و Snapdragon ۸ Gen ۱ استفاده می‌کند. طبق نتایج حاصل از تست‌های بنچمارک AnTuTu، عملکرد پردازنده مدل vivo X۸۰ در سطح بالاتری نسبت به چیپست‌های Exynos ۲۲۰۰ و Snapdragon ۸ Gen ۱ قرار می‌گیرد. به طور مشابه، در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای بنچمارک Geekbench نیز تراشه Dimensity ۹۰۰۰ که در گوشی Vivo X۸۰ Pro استفاده شده از تراشه‌های Exynos ۲۲۰۰ و Snapdragon ۸ Gen ۱ عملکرد بهتری داشته است.

متاسفانه هنوز درباره سایر مشخصات این مدل آینده ویوو، از جمله تاریخ عرضه احتمالی آن، اطلاعات زیادی نداریم. به هر حال با اطمینان زیاد می‌توان حدس زد که گوشی vivo X۸۰ Pro به عنوان یک گوشی رده بالای پرچمدار روانه بازار خواهد شد.

مشخصات گوشی آینده ویوو X۸۰ پرو +عکس

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس