کد خبر 1343948
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

به گزارش مشرق، امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان‌آرا در توییتر نوشت:

‏جنگ ‎روسیه و ‎اوکراین رسما آغاز شد.

اتفاقی که منجر به تشدید اختلافات امریکا و روسیه میشود و این یعنی فرصتی بزرگ برای ایران در مذاکرات.

اگر ایران بتواند از این طریق امتیازات بزرگ و لغو تحریمهای نفتی و بانکی را از امریکا بگیرد چه بهتر، اما اگر نتوانست "عدم توافق" بهترین گزینه است.

وقوع فرصتی بزرگ برای ایران در مذاکرات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    16 7
    دو کلام حرف حساب
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    12 20
    معلومه چیزی از سیاست سرت نمیشه. جنگ اوکراین به ضرر ماست. ما میشیم وجه المصالحه روسیه و امریکای خبیث. انین دو تا یکی از یکی کثافت ترند. شما سنگشون رو به سینه نزن.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    3 9
    عدم توافق بدترین گزینه است، باید با توجه مذاکرات انجام شده توافق کرد، نباید دوباره راه مذاکره را تکرار کرد، مشکلات مردم با توافق کمتر می شود ولی با عدم توافق بدتر می شود
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    5 0
    با وقوع جنگ قیمت نفت به شدت بالا میره و این باعث تورم گسترده در اروپا و آمریکا و کل جهان خواهد شد.اما در کشورهای غربی به دلیل وابستگی به خرید انرژی بیشتر.و از طرفی به دلیل تحریم روسیه و عدم خرید سوخت از اون و همچنین امتناع روسیه از فروش انرژی برای تلافی و فشار به غرب وارد کردن ایران به چرخه انرژی جهان چه نفت و چه گاز میتونه تورم در اروپا و آمریکا رو کاهش بده پس ممکنه غربی ها برای برهه ای تمایلشون برای توافق ولو برخلاف میل اما از سر ناچاری و برای منافع بیشتر بشه.
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      0 3
      تحلیلی شما صحیح و در راستای منافع ملی ایران است . ولی اگر در ایران بخواهند به طرفداری از روسیه عمل کنند چه ؟؟
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    آمریکا حتی اگر انواع تضمین‌ها را در سطح کنگره و سنا هم بدهد، هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نمی‌کند؛ مگر بعضی تحریم‌ها را که لغو آن به نفع خودش و به ضرر ما باشد. لذا هرگونه توافقی فقط برای محدودسازی صنعت هسته‌ای ما و فریب‌کاری مجدد است. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا یک ضرب‌الاجل معین برای لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن تعلیق کنیم؛ چنانچه این سیاست قطعی تا آن زمان اجرا شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌صورت با اقتدار از برجام خارج شویم و بیش از این اقتصاد کشور را شرطی نکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس