به گزارش مشرق، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: حتما نباید هزینه داد که به تجربه رسید؛ امروز خوش‌ باورترین افراد به آمریکا، اعتراف می کنند که دیگر نمی شود به آنها اعتماد کرد.

إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ؛ این باور قرآنی، امروز تجربه ما شده است که آنها به عهدشان پایدار نخواهند بود.

توضیح سعید جلیلی درباره هزینه سنگین اعتماد به آمریکا +فیلم

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    7 6
    الان با این اوضاع ایران باید به فکر ارتقای سطح تسلیحات نظامی اساسی خودش باشه مثل سامانه های دفاعی - موشک های نقطه زن و بالستیک - هلیکوپتر ها - خرید جنگنده از چین روسیه پاکستان و ... و انجام مانور و رزمایش های مختلف مطابق با تحدیدات احتمالی ... و به نظر من واقعا ایران باید تسلیحات هسته هم داشته باشه با این اوضاع هر اتفاقی میتونه بیفته ...
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    8 4
    در توئيتر آمريكايي فيلتر شده براي مردم اظهار نظري ميكنه كه هم غلطه و هم درست! به عبارتي كلمه حق يراد به الباطل.برادر من بنظرت هزينه اعتماد به چين و روسيه سبكه؟!!!!!
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      5 8
      کجاش اسمی ار اعتماد به روسیه وچین کرده ،که براشفته شدی؟! سعید جلیلی سرمایه بزرگی است که متاسفانه درحد خودش،از او استفاده نمیشود.
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      3 4
      پر واضح است که هیچ کشوری مثل آمریکا،با ما دشمنی نکرده ونمیکند.بقیه کشورها هم تاجرند ومنافع خود را در روابط با ما میخواهند.شما از بقال سرکوچه هم خرید میکنی،برای گل روی شما نیست که مغازه زده!
    • ناشناس IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 8
      آخه --. اعتماد نکردن به غرب به معنی اعتماد کردن به چین و روسیه نیست. این چه رسمی که شما دارید بنا می کنین و متحدا بر آن اصرار دارید.
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      6 0
      اینها معیار حق وباطلشون سالهاست برمبنای منافع خودشون تنظیم شده.از قران حرف میزنند اما فساد گسترده آقازاده هاشون رو نمی خوان ببینند فساد گسترده هلدینگهای وابسته به خودشون رو ماست مالی می کنند وخلاصه اینکه فقط آمریکا بد هست.یکی نیست بپرسه برادر شما برای مردم تو این همه سال با این همه فروش نفت چه کردی که الان تورم 50درصده
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 6
    پر واضح است که هیچ کشوری مثل آمریکا،با ما دشمنی نکرده ونمیکند.بقیه کشورها هم تاجرند ومنافع خود را در روابط با ما میخواهند.شما از بقال سرکوچه هم خرید میکنی،برای گل روی شما نیست که مغازه زده!
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    ایران فقط باید ازلحاظ مواد غذایی خود کفا بشه به هیچ کشوری وابسته نباشه ازلحاظ نظامی خیلی خیلی باید تقویت بشه هواپیما وجت وجنگنده وتانک تجهیزات مهم رو خودش تولید کنه به هیچ کشوری وابسته نباشه بمب اتم بسازه بمب هیدروژنی بسازه باهمه ی کشور ها دوست باشه واصل واولویتش منافع ایران باشه دولت منسجم وبااراده وقوی باشه تا بهترین مدیریت ونضارت را داشته باشه جلوی فساد وپارتی بازی وسهمیه بگیران ورشوه بگیران وکار چاق کن هارو بگیره ابه کار گران وکارمندان وبازنشتستگان حتما اهمیت بده به زنان ایران حتما بهترین جایگاه رو بده زنان قوی باشن کشور ایران حتما قوی ترین میشه درجهان به کودکان ونونهالان وجوانان اهمیت بیشری بده اینده رو کودکان میسازن الان را جوانان میسازن تبعیض وبی عدالتی رو ریشه کن کنن بهترین اقتصاد دانان را جمع کنن وحتما به طورجدی مشکل اقتصادی رو حل کنن شفاف باشن بامدرم
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    آقای جلیلی دقت کنید که روسیه هم قول داده بودها. امریکا و انگلیس حمایت نکردن ولی روسیه حمله کرده . یعنی حمایت نکردن بدتر از حمله کردنه؟
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ و سه بچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ لغو تمام تحریم‌ها راستی‌آزمایی گردید، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌صورت در همان روز با اقتدار از برجام خارج شویم و بیش از این اقتصاد کشور را شرطی نکنیم. کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس