«لیز تراس» باز هم روسیه را تهدید کرد

وزیر خارجه انگلیس باز هم برای مقامات روس به ویژه آنها که در حلقه وابستگان کرملین هستند خط و نشان کشید و مدعی شد که طی هفته های آتی، مقامات بیشتری از دولت مسکو مشمول تحریم می شوند.

به گزارش مشرق به نقل از ایندپندنت، لیز تراس وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که در حال تهیه لیست جدیدی از افراد وابسته به حلقه قدرت در روسیه است که مشمول تحریم‌های سنگین دولت لندن خواهند شد.

وی خطاب به مقامات نزدیک به ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه، مدعی شد که دنبالتان هستیم و جایی برای پنهان شدن ندارید.

بیشتر بخوانید:

حمایت تسلیحاتی استرالیا از اوکراین

به ادعای تراس، این افراد طی هفته‌های آتی مشمول تحریم خواهند شد. این در حالی است که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هفته گذشته از بسته تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه رونمایی کرد که در نوع خود بی سابقه بوده است.

در لیست تحریمی هفته گذشته، هشت تن از مقام‌های سیاسی روسیه مشمول توقیف اموال و ممنوعیت شدند حال آنکه محدودیت‌هایی شامل حال ۱۰۰ شخصیت حقیقی و حقوقی روسیه نیز شد.

با این حال مسکو درباره تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب نظر متفاوتی دارد.

«دیمیتری مدودوف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه با اشاره به اینکه تحریم‌ها ناشی از ناتوانی سیاسی در تغییر مسیر روسیه اعمال شده اند، می‌گوید: معتقدم که برای همه افراد باهوش این امر بدیهی است که تحریم‌ها یک افسانه و یک داستان است. من نسبت به این محدودیت‌های تبلیغاتی گسترده در مورد حقوق در خارج از کشور عمیقاً بی تفاوت هستم. می‌توانم آن را دقیق‌تر بگویم، اما خودداری می‌کنم. من یک شهروند روسیه هستم و این گویای همه چیز است. خوب، تحریم‌ها به دلیل واضحی اتخاذ می‌شوند و آن به خاطر عجز سیاسی ناشی از ناتوانی در تغییر مسیر روسیه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    مواظب باشید این زنه اشتباها به جای روسیه به منچستر حمله نکند. چون خیلی جغرافیش ضعیف است.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    مرده شوت ببره عنکبوت تراس منزل بایدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس