کد خبر 1345769
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
واکنش اسطوره کشتی جهان به مبارزه با نماینده ایران

آزادکار مطرح جهان و آمریکا از عملکرد کشتی‌گیر کشورمان در جام یاشاردوغو تمجید کرد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد جام یاشاردوغو شب گذشته با معرفی قهرمانان در اوزان مختلف به پایان رسید. جردن باروز چهارماه بعد از قهرمانی در نروژ موفق شد این عنوان را در مسابقات ترکیه هم تکرار کند.

این کشتی‌گیر که عناوین متعدد قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارد بعد از کسب مقام نخست در وزن ۷۹ کیلوگرم تاکید کرد که در این وزن احساس خوبی ندارد.

باروز گفت: وزن ۷۹ کیلوگرم برای من راحت است در این وزن می‌مانم تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس که می‌خواهم وزنم را به ۷۴ کیلوگرم کاهش دهم و عضو تیم المپیک آمریکا شوم. مردم این وزن را جدی نمی‌گیرند چون المپیکی نیست.

واکنش اسطوره کشتی جهان به مبارزه با نماینده ایران

این اسطوره کشتی آزاد جهان ادامه داد: وزن ۷۹ کیلوگرم در اواخر دوران حرفه‌ای‌ام به من نیروی جوانی بخشید. من ۳۳ ساله هستم و ۴ ماه دیگه ۳۴ ساله می‌شوم، مجبور نیستم وزنم را بیش از حد کم کنم. می‌توانم چیزهایی را که می‌خواهم بخورم و تمرین برای من سرگرم‌کننده‌ است.

اما در بازی‌های پاریس، باروز به موفق‌ترین وزن خود یعنی ۷۴ کیلوگرم بازخواهد گشت تا بتواند دومین طلای المپیک را پس از بازی‌های لندن به دست آورد.

وی گفت: من به سمت کم کردن وزن حرکت خواهم کرد اما نمی‌توانم قول بدهم که در تیم آمریکا حضور خواهم داشت هرچند من تمام تلاشم را می کنم. این تلاش، نگرش و روحیه جنگجویانه است. این برایم سخت خواهد بود، اما من متعهد هستم.

این کشتی‌گیر آمریکایی که در ۱۰ ثانیه پایانی موفق شد با نتیجه دو بر یک علی سوادکوهی نماینده کشورمان را در مرحله نیمه نهایی شکست دهد در خصوص این مبارزه، خاطرنشان کرد: نیمه نهایی دیوانه کننده بود. من قبلاً هرگز با او کشتی نگرفته بودم. او سرسخت است و مطمئن هستم که در آینده دوباره این کشتی‌گیر را خواهم دید. او واقعاً کار خوبی انجام داد که سرعتم را کم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس