روابط عمومی وزارت خارجه: سفارت ایران در کی‌یف باز است

روابط عمومی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سفارت ایران در کی‌یف باز است و به فعالیت خود ادامه می‌دهد .

به گزارش مشرق، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) نهم اسفند ماه با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر بازبودن سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف، از برخی فضاسازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی ابراز تأسف کرد.  

در این اطلاعیه ضمن رد خبر منتشر شده مبنی بر تعطیلی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف، اعلام شده که این سفارتخانه کماکان به فعالیت خود در شرایط حاضر در اوکراین ادامه داده و در حال پیگیری وضعیت هموطنان ایرانی است. 

روابط عمومی وزارت امور خارجه همچنین ضمن اعلام خبر برقراری اولین پرواز اختصاصی از تهران به ورشو و بازگشت اولین سری ایرانیان به تهران تا ساعاتی دیگر، خاطرنشان کرد: هموطنانی که مایل به اطلاع از وضعیت ایرانیان مقیم اوکراین هستند می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۰۴۴۹۰۲۹ (۶۳) ۰۰۳۸۰ و  ۶۱۱۵۳۱۴۵ با سفارت و ستاد بحران اوکراین در تماس باشند.

گفتنی است حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست مجازی درباره وضعیت ایرانیان مقیم اوکراین بر ضرورت به کارگیری همه گزینه‌ها برای خروج ایمن ایرانیان از این کشور تأکید کرد و گفت: هیچ درخواستی از ایرانیان در هیچ شرایطی نباید بی‌پاسخ گذاشته شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس