کد خبر 1346549
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

به گزارش مشرق، نماینده ارشد انگلستان در مذاکرات احیای برجام در واکنش به نقش فرانسه در عدم حل موضوعات بین ایران و آژانس طی توییتی نوشت: با شرکای خود و سه کشور اروپایی به طور کامل از استقلال آژانس بین المللی انرژی اتمی و تلاش های حرفه ای مدیرکل گروسی حمایت می کنیم.

پادمان ها بخش اساسی سیستم منع اشاعه هستند و جدا از برجام هستند.

ما همیشه هرگونه تلاش برای به خطر انداختن استقلال آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را رد خواهیم کرد.

 نقش فرانسه در عدم حل موضوعات ایران و آژانس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    6 0
    شما نمی گذارید استقلال آژانس به خطر بیفتد؟ یعنی باید چقدر بخندیم؟
  • رضا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    بعد از توافق بیشترین غارت را شرکتهای فرانسوی از ایران میکنند.مردم هم همه چیز را فراموش میکنند در صورتی که باید تا پایان دنیا از اجناس فرانسه و خودرو آشغال اونها نخرید.
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    2 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ و سه بچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ لغو تمام تحریم‌ها راستی‌آزمایی گردید، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌صورت در همان روز با اقتدار از برجام خارج شویم و بیش از این اقتصاد کشور را شرطی نکنیم. کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    بازی ادامه دارد!
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    کشورهای اروپایی یکی کثیف تر و وحشی تر و بی حیا تر از دیگری و در راس شوون انگلیس و فرانسه نماد همه خباثت ها و کثافت ها .
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 0
    گروسی دوباره می‌خواهد بیاید تا به اسرائیل در انجام کارهای زیاد باقی‌مانده‌اش در ایران (ترور بقیه‌ی دانشمندان و خراب‌کاری در صنعت هسته‌ای) کمک کند؛ این مردک را راه ندهید!
  • هموطن دور نگر JP ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 0
    دشمنی انگلیس. فرانسه و آمریکا با دولت و ملت ایران که مساله جدیدی نیست و ریشه تاریخی دارد. دولت جدید فرانسه زیر مکرون تاریخ نویسی جدیدی از خباثت و دروی این رژیم را در دشمنی با ایران نوشته تا آنرا همردیف آمریکا و انگلیس در لیست دشمنان قیمی و مذهبی ملت ایران قرار دهد.تنها تفاوت اینست که فرانسه و انگلیس رژیم‌های امپریلیستی درجه دو جهانی هستن که تنها علت وجو دشان در مسائل جهانی نزیر برجام پوشش دادن سیاست آمریکا در قالب یک مساله بین المللیست. این قمه کشان آمریکا از هر موقعیتی استفاده می‌کنن تا چیزی هم به جیب خودشان برود. تا ما دست این رژیمهای ضد ایرانی را در مسائل ملی که بدون آنها شاید بهتر حل شود باز بگذریم بیشتر ضربه خواهیم خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس