وزارت دفاع قرقیزستان حضور نیروهای مسلح قرقیزی در اوکراین را تکذیب کرد

وزارت دفاع قرقیزستان اعلام کرد نیروهای مسلح این کشور در عملیات ویژه خارج از کشور شرکت نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع قرقیزستان اظهارات رئیس سابق سرویس اطلاعات قزاقستان را تکذیب و تاکید کرد نیروهای مسلح قرقیزستان در عملیات ویژه خارج از کشور شرکت نمی‌کنند.

وزارت دفاع قرقیزستان گفت هیچ برنامه‌ای برای استفاده از نیروهای مسلح در خارج از مرزهای دولتی ندارد.

بیشتر بخوانید:

گفت‌وگوی رئیس جمهور قزاقستان با «پوتین» و «زلنسکی»

این آژانس سخنان «النور موسیف» رئیس سابق کمیته امنیت ملی قزاقستان، که گفته بود قرقیزستان و تاجیکستان برای کمک به روسیه در انجام عملیات ویژه در اوکراین تحت فشار هستند را تکذیب کرد.

وزارت دفاع تاکید کرد تمام واحدهای نظامی در داخل کشور مستقر هستند و اعلام کرد: وزارت دفاع هرگونه گمانه زنی در مورد مشارکت نیروهای مسلح قرقیزستان در هر گونه عملیات نظامی در خارج از کشور در حال حاضر را رد می‌کند.

یاد آوری می‌شود که  در تاریخ ۲ مارس «النور موسیف»، رئیس سابق کمیته امنیت ملی قزاقستان در «فیس بوک» نوشت قرقیزستان و تاجیکستان تحت فشار روسیه مواضع خود را تسلیم کردند و در سطح محرمانه آمادگی خود را برای ارائه کمک نظامی به آن اعلام کردند.

وی افزود: تجهیزات نظامی، مهمات و تا حدی نیروهای روسی از این دو کشور آسیای مرکزی برای استفاده در جنگ به روسیه منتقل می‌شوند. روسیه همچنین قزاقستان را تحت فشار قرار می‌دهد تا در جنگ علیه اوکراین طرف وی را بگیرد.

«موسیف» در اظهارات خود ادعا کرده است این اطلاعات را از منابعی در سازمان «پیمان امنیت جمعی» بدست آورده است.

شایان ذکر است که این اظهارات از صفحه فیسبوک پاک شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    عاقبت مزدوری وحمالی برای اسرائیل همین است که سر اوکراین یهودی امد.اوکراین فسفر سفید رو از اسرائیل کودک کش غاصب حرومزاده گرفته .سرنوشت رئیس جمهور یهودی ومزدور اسرائیل اوکراین با کلاه اسرائیلیش که به مزدوری برای اسرائیل و ایجاد جنگ وفتنه در اوکراین برای برهم زدن برجام متهمه به زودی به سرنوشت محمد رضا شاه پهلوی وشاپور بختیار خائن ختم میشه ودر غربت بوسیله روسیه یا امریکا به درک واصل خواهد شد. کشورهای خائن ترکیه واذربایجان واوکراین مزدور اسرائیل هستند برای ایجاد نا امنی وجنگ در اروپا ونهایتا اشغال اروپا ونسل کشی مسیحیان اروپا وانتقام هولوکاست. اسرائیل همیشه به دنبال انتقام هولوکاست از کشورهای اروپایی بوده وهست ومدت زمان زیادیست که اسرائیل این سه کشور مزدور ومنافق رو بصورت نیابتی برای ایجاد نا امنی در مرزهای منتهی به اروپا وداخل سرزمین شام وسوریه تجهیز کرده .الحق خمینی کبیر درست گفت که اسرائیل غده سرطانی است این غده سرطانی متاستاز کرده تا مرزهای اروپا پیش رفته .این سه کشور منافق وخائن یعنی ترکیه وآذربایجان واوکراین که سرطانی شده اند وهمدست اسرائیل نژاد پرست شده اند و اصل غده سرطانی یعنی اسرائیل باید توسط روسیه وامریکا واروپا ریشه کن ومحو ونابود شوند دیگر زمان ان نیست که اروپا وامریکا برای انکه از شر یهودیان در اروپا وامریکا خلاص شوند یهودیان را از اروپا وامریکا به فلسطین واسرائیل مهاجرت دهند این نسخه دیگر کارساز نیست وبلکه خطرناک است چون اسرائیل این غده سرطانی در منطقه خاور میانه وقفقاز واروپا رشد کرده وقوی شده ومتاستاز کرده وبا مزدوران نیابتیش تا اروپا واوکراین برای اشغال اروپا نفوذ ومتاستاز کرده وامریکا واروپا چاره ای جز نابودی وریشه کنی اسرائیل راندارند.که اگر این غده سرطانی را ریشه کن نکنند تا قلب اروپا وبعد امریکا پیشروی خواهد کرد ودیگر دیر خواهد بود چون اسرائیل انگیزه نسل کشی مسیحیان اروپا ووانتقام هولوکاست از اروپا ومسیحیان اروپا وکشور گشایی را دارد انهم در اروپاوبعد امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس