ویژه ها

اصلاح طلبان اذعان کرده اند که هم ادامه سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی و هم حذف آن، تبعاتی برای دولت رئیسی دارد و این وضعیتی است که دولت روحانی مسبب و بانی اصلی آن است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** صالحی: نباید سفارت آمریکا را تسخیر می کردیم

«علی اکبر صالحی» رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «ایران برای آمریکا در جنگ جهانی دوم پل پیروزی بوده. جایگاه ژئوپلیتیک ایران از ترکیه مهم‌تر است. شاید باور نکنید که ایران برای غرب مهم‌تر از ترکیه است. بنابراین آمریکا می‌خواست ایران از مدار سیاسی‌اش خارج نشود؛ چون از منظر خودش ابزاری برای برقراری نظم جهانی بود؛ همان‌طور که در جنگ جهانی دوم پل پیروزی شد. بنابراین وقتی انقلاب شد، چون از ماهیت این انقلاب باخبر نبودند و نمی‌دانستند چه اتفاقی خواهد افتاد، تصمیم گرفتند در نطفه خفه‌اش کنند و در حال توطئه‌چینی بودند.»

وی در ادامه گفت: «اما اینکه گروگان‌گیری سفارت ۴۴۴ روز طول کشید، قطعا آثار سلبی گذاشت که مسئله دیگری است. بحث این است که اگر می‌دانستید سفارت توطئه‌چینی می‌کند، می‌توانستید در چارچوب پروتکل‌های سیاسی بگویید سفارت را تعطیل کنند نه اینکه سفارت تسخیر شود.»

صالحی: نباید سفارت آمریکا را تسخیر می‌کردیم/ دولت روحانی گره‌های زیادی را از اقتصاد  باز کرد!

پیش از این «حسین موسویان» دیپلمات سابق و از اعضای تیم مذاکره کننده در توافق سعدآباد که چندین سال است در آمریکا ساکن است، در یادداشتی در روزنامه شرق  نوشته بود: «با تسخیر سفارت آمریکا معروف به لانه جاسوسی و به گروگان‌گرفتن دیپلمات‌های آمریکایی در ایران و طولانی‌شدن این گروگان‌گیری، تجاوز صدام به خاک ایران صورت گرفت که این سه حادثه، سیاست خارجی ایران را دچار مشکلات، تنش‌ها، خصومت‌ها و پیچیدگی‌هایی کرد که تا به امروز ادامه دارد

همچنین «ابوالفضل بازرگان»  برادرزاده «مهدی بازرگان» و از اعضای اتاق فکر جریان فتنه در پاریس در مصاحبه با روزنامه شرق گفته بود: «جریان ۱۳ آبان باعث شد که جریان دموکراتیزاسیون متوقف شود... یکی از پیامدهای بد تسخیر سفارت آمریکا گروگان‌گیری بود که چهره انقلاب ایران را تحت تأثیر قرار داد. پیش‌ازآن دنیا به انقلاب ملت ایران با احترام نگاه می‌کرد... بعد از گروگان‌گیری این چهره عوض شد و ایران را به‌عنوان کشوری گروگان‌گیر شناختند...تصاحب سفارت آمریکا باعث شد که...آمریکا با دولت جدید ایران دشمن شود و روندی که می‌توانست روابط را عادی کند، غیرفعال شد.»

این قبیل ادعاها در حالی است که امام خمینی(ره)  پس از تسخیر لانه جاسوسی، این حرکت را  «انقلاب دوم»  نامیدندرهبر معظم انقلاب۱۲ آبان ۷۲در جمع دانش آموزان و دانشجویان فرمودند: « یک عدّه ضعیف، امروز نیایند وسوسه کنند و طوری شود که جوان ما، دانشجوی ما، با خودش فکر کند:"این چه کاری بود که لانه جاسوسی را تسخیر کردیم!؟ " نه آقا!  یکی از بهترین کارهایی که در انقلاب ما شد، همان کار بودامام یک جوان نبود که شما بگویید «احساساتی شد و حرفی زد.» امام، آن پیر حکمت و مردِ حکیمِ دنیا دیده مجرّب، با دید نافذ خود، آن‌طور از حرکت دانشجویان در آن روز تجلیل کردپس امام، به حقیقتی پی برده بود که این را گفتما نیز همان را - نه فقط از روی تبعیت؛ بلکه از روی احساس، از روی بینش و از روی منطق - تأیید و تصدیق میکنیم.»

** دولت روحانی گره‌های زیادی را از اقتصاد  باز کرد

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی با عنوان «ضرورت پرهیز از فرصت سوزی» نوشت: «نتیجه اقدامات پدیدآورندگان برجام را دیدیم که کشور را از زیر فصل ۷ منشور سازمان ملل خارج کردند، بخش مهمی از پول‌های بلوکه شده کشور را برگرداندند و گره‌های زیادی را از اقتصاد باز کردند...ولی افراد متوهم با میدان‌داری‌هائی که کردند، برجام را به کمک ترامپ رئیس‌جمهور دیوانه آن زمان آمریکا به حالت تعلیق درآوردند و لطمات زیادی به کشور و مردم وارد کردند.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «دولت سیزدهم اگر می‌خواهد از فرصت به دست آمده بهره‌برداری مثبت کند و با احیاء شرافتمندانه برجام بر مشکلات اقتصادی فائق آید، باید افراد متوهم را از دخالت در این موضوع بازدارد و با واقع‌بینی به راهی که برای رسیدن به توافق در پیش گرفته است ادامه دهد.»

صالحی: نباید سفارت آمریکا را تسخیر می‌کردیم/ دولت روحانی گره‌های زیادی را از اقتصاد  باز کرد!

جریان اصلاح طلب به دفعات مدعی شده است که دولت روحانی،  پرونده ایران را از فصل ۷ شورای امنیت خارج کرده است. برخلاف این ادعا،  با بررسی قطعنامه‌های صادرشده علیه جمهوری اسلامی ایران پی می‌بریم که اساساً هیچ یک از قطعنامه‌های صادر شده علیه کشورمان ذیل فصل ۷ قرار نداشته است و هرگاه آمریکا و متحدان غربی‌اش به‌دنبال کشاندن قطعنامه‌های ضدایرانی به ذیل فصل ۷ بودند، روسیه و چین با این استدلال صحیح که ایران هیچ‌گاه امنیت جهان را به مخاطره نینداخته مانع از این کار شده‌اندبا این حال با اصرار و فشار آمریکا و برخی کشورهای غربی عضو شورای امنیت، در نهایت قطعنامه‌ها علیه ایران صرفاً ذیل بند ۴۱ این فصل (و نه کلّیت فصل ۷) به تصویب رسید تا صرفاً «الزام‌آور» بودن آن مشخص و مؤکد باشد.

این روزنامه اصلاح طلب مدعی شده است که «پدیدآورندگان برجام، بخش مهمی از پول‌های بلوکه شده کشور را برگرداندند و گره‌های زیادی را از اقتصاد باز کردند.» این ادعا در حالی است که بی دستاوردی برجام در دولت روحانی به قدری آشکار و واضح بود که در نهایت وزیر خارجه سابق در اظهارنظری عجیب گفت «هدف از برجام اصلا اقتصادی نبود»!

مقامات ارشد دولت روحانی چندین بار اذعان کردند که برجام هیچ دستاوردی برای کشور نداشت. در پسابرجام تحریم ها ۲ برابر شده و فروش نفت ایران نیز کاهش یافت.

از سوی دیگر براساس گزارش های منتشر شده،  طولانی‌ترین رشد اقتصادی منفی سه دهه اخیر در دولت روحانی رقم خوردبر اساس گزارش مرکز آمار، از ابتدای دهه هفتاد شمسی تاکنون، کشورمان در ۳۰ فصل با رشد اقتصادی منفی همراه شده است که ۱۲ فصل آن در دولت روحانی (۴ فصل در دولت یازدهم و ۸ فصل در دولت دوازدهم) رخ داده است.

 همچنین دولت روحانی پس از دولت هاشمی بالاترین تورم پس از انقلاب را به مردم تحمیل کرده است. علاوه بر این در دولت روحانی، اشتغال خالص در مقایسه با دولت قبل حدود ۴۰ درصد سقوط کرد.

براساس آمار، قیمت اقلام خوراکی در دوره ۸ ساله دولت روحانی حدود ۷ برابر افزایش یافت. قیمت دلار در دولت روحانی ۷۸۰ درصد گران شد، خودرو حدود ۷۰۰ درصد گران شد و قیمت مسکن نیز حدود ۷۰۰ درصد افزایش یافت.

رئیسی- ۱۴ آذر ۱۴۰۰- در گفت و گوی زنده تلویزیونی گفته بود: «دولت علاوه بر هزینه هایی که دارد فاکتورهایی از دولت قبل وجود دارد یعنی هزینه ها از قبل شده است و اکنون دولت باید پرداخت کند، یعنی ماهانه  ۱۰ هزار میلیارد تومان این بدهی ها پرداخت می‌شود.»

یکی از میراث های شوم دولت روحانی، ارز ۴۲۰۰ تومانی است. تصمیمی غیرکارشناسی و غیرفنی که خسارت های بزرگی به کشور وارد کرده و جیب رانت خواران و دلالان را پر کرد. اصلاح طلبان اذعان کرده اند که هم ادامه سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی و هم حذف آن، تبعاتی برای دولت رئیسی دارد و این وضعیتی است که دولت روحانی مسبب و بانی اصلی آن است.

** دروغ بزرگی به نام «حذف فضای مجازی»

روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «قیصریه اینترنت» به قلم «عباس عبدی» فعال اصلاح طلب نوشت: «با وضعیت سیاسی موجود هیچ راهی جز حذف فضای مجازی برای صاحبان قدرت کنونی وجود ندارد، مگر اینکه رویکرد آنان نسبت به سیاست و اداره امور تغییر کند. تجربه سال‌های گذشته و همین ۷ ماه نشان داده است که به‌شدت تحت فشار دسترسی عموم به رسانه‌های آزاد هستند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «بستن اینترنت یعنی رفتن به گذشته و مترادف با افزایش فقر و بدبختی و توقف رشد اقتصادی و مهاجرت نخبگان از کشور است. جامعه‌ای که می‌خواهد کسب و کارهای استارت‌آپی آن پیشرو باشد، نمی‌تواند با اینترنت مبارزه کند، بلکه باید آن را توسعه دهد.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «ارزیابی بنده این است که سیاست‌های ضد اینترنت ادامه می‌یابد، ولی عوارض آن گریبان جامعه و کسب و کار را می‌گیرد و در مقابل منافع موردنظر حکومت به دست نخواهد آمد، یا فقط به میزان اندکی و در کوتاه‌مدت محقق می‌شود. این وضع ادامه پیدا می‌کند و فرصت‌ها از میان می‌رود، فقر بیشتر می‌شود، رشد اقتصادی خراب‌تر می‌شود، اعصاب مردم خُردتر می‌شود و یک تجربه زیان‌بار دیگر را شاهد خواهیم بود.»

صالحی: نباید سفارت آمریکا را تسخیر می‌کردیم/ دولت روحانی گره‌های زیادی را از اقتصاد  باز کرد!

این فعال اصلاح طلب که پیش از این الگوی پیشرفت ایران را خیالی نامیده بود و پیشنهاد آزاد شدن خرید و فروش موادمخدر و آزادشدن مشروب خواری را مطرح کرده بود، حالا در ادعایی بدون سند و مدرک مدعی شده که حاکمیت در پی حذف فضای مجازی است. این در حالی است که حاکمیت به هیچ عنوان در پی حذف و مسدودسازی فضای مجازی نیست.

در روزهای گذشته «عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات گفته بود: «پهنای باند کشور در دولت سیزدهم ۴۰ درصد افزایش یافته است... آنچه این روزها باعث اختلال در شبکه شد و بارها درباره آن صحبت کرده‌ام، شبکه ارتباطات ثابت کشور مادر همه شبکه‌ها است و اپراتورهای سیار به آن وابسته هستند، این شبکه طی ۱۰ سال گذشته توسعه مناسب نداشته است.»

وی افزود: «بخشی دیگر از اختلال در شبکه به این دلیل بود که شبکه مخابرات در چند استان مسدود شده بود و در بعضی از ساعات این انسداد بالای ۹۶ درصد بود. علاوه بر این بسیاری از لینک‌هایشان با ازدحام مواجه شده بود و کاری که در چند روز گذشته انجام داده‌ایم این بود که بیش از ۳۰۰ گیگابیت بر ثانیه به ظرفیت مخابرات اضافه و کمک کردیم مشکلات حل شود.»

رهبر معظم انقلاب- اول فروردین ۱۴۰۰- فرمودند: «متأسّفانه در فضای مجازیِ کشور ما هم که آن رعایتهای لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم صورت نمیگیرد و در یک جهاتی واقعاً ول است، که بایستی آن کسانی که مسئول هستند حواسشان باشد. همه‌ی کشورهای دنیا روی فضای مجازیِ خودشان دارند اِعمال مدیریّت میکنند، [در حالی که] ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کرده‌ایم! این افتخار ندارد؛ این به هیچ وجه افتخار ندارد. فضای مجازی را بایستی مدیریّت کرد. از این امکان مردم استفاده کنند، برای مردم بلاشک وسیله‌ی آزادی است، خیلی هم خوب است امّا نباید این وسیله را در اختیار دشمن گذاشت که بتواند علیه کشور و علیه ملّت توطئه کند

ایشان همچنین- ۲۱ اسفند ۹۹- تاکید کردند: « شما جوانهای عزیز از فضای مجازی استفاده کنید برای امیدآفرینی، توصیه‌ی به صبر، توصیه‌ی به حق، بصیرت‌آفرینی، توصیه‌ی به خسته نشدن، تنبلی نکردن، بیکار نماندن

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 102
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • نیما IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    46 22
    خوب کاری کردیم سفارت آمریکا تسخیر کردیم
    • علیرضا IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      14 24
      تسخیر کردین ولی برای بعدش برنامه ای نداشتین که به اینجا رسیدیم دیگه!!
    • آزاد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      25 5
      باید نام روزنامه جمهوری اسلامی به روزنامه پادوی آمریکا تغییر یابد
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      25 4
      دقیقا و اگر نمی شد با کودتا شاه را بر می گرداندن
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      23 4
      اصلاح طلبان 8 سال مملکت را شخم زدند و زمین سوخته و خزانه خالی تحویل دادند و مردمو فقیر و بدبخت و بیچاره کردند.
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      22 3
      دولت بی کفایت روحانی قیمت ارز و سکه و مسکن و خودرو و موبایل و مواد غذایی و غیره را 10 برابر کرد و رکورددار شاخص فلاکت و تورم در 75 سال اخیر بود.
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      9 50
      اشتباه کردیم برادر من ببین چقدر این همه سال خسارت دیدیم به خاطر جوگیر شدن یه عده دانشجو
    • تبریزی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      5 1
      خطاب به علیرضا: اگه کمی با چشمها و مغز خودت فکر کنی خیلی چیزها را متوجه می‌شوی ولی متاسفانه چشم و گوشتون و در طول اون مغزت هدایت شده هست و متوجه اصل ماجرا نیستی متاسفانه...
    • SE ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      14 2
      عجب ابلهی است کسی که خیال می کند آمریکا دوست و خیرخواه ایران بوده و ایرانیها با تسخیر لانه جاسوسی او را عصبانی کرده اند! آره. سوریه ای ها هم سفارت آمریکا را تسخیر نکردند که یک وقت خسارت نکنند. آمریکا کشور مستقل را تحمل نمی کند.
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      10 2
      روزنامه جمهوری اسلامی مردم بهتر می‌توانند ببینند که دولت روحانی با بی‌تدبیری های هشت ساله خرابیش از جنگ تحمیلی بیشتر. بود و باید هرچه زودتر محاکمه گردد
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      9 2
      اقای صالحی قرص هاتو خوردی
    • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      10 2
      ای وای اگر بصیرت نداشته باشی در هر مقامی به هزیان گویی خواهی افتاد
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      کاملا موافقم
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      5 1
      احسنت !!!! تا مرد سخن نگفته باشد ، عیب و هنرش نهفته باشد.واقعا یکی نیست به این آقایانی که دم از مذاکره با آمریکای جنایتکار می زنند بگوید ، اگر آن همه اسناد مهم لانه جاسوسی که نشان از خیانتهای طولانی مدت آمریکا و دست نشانده های آنها بوده را کشف نمی کردند آیا حالا اصلا ایرانی باقی مانده بود که بخواهیم مثلا با اذناب آمریکا مذاکره کنیم !!!!!
    • DE ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      3 1
      ۲۱:۴۷ - اشتباه کردیم برادر من ببین چقدر این همه سال خسارت دیدیم به خاطر جوگیر شدن یه عده دانشجو. // خخخخ این بابا چقدر ساده لوحه .ماهها برنامه ریزی شبانه روزی و گرفتن مجوز از مسوولین طراز اول انقلاب و با بحث و گفتگو با نخبه گانی که شاه و امریکا و شوروی و موساد سیا وکا گ ب و هزاران ساواکی و جاسوس و منافقین یعنی مجاهدین خخخ و حزب کاملا اور گانیزه شده توده و هزاران مدعی دیگر را از کشور بیرون انداختند مشورت شد و دستور آمد دانشجو نه ارتش است نه نیروی مسلح که امریکا بتواند علیه او نیرو پیاده کند و این کلاه گشاد تاریخی سر امریکا رفت و یکسال وقت داشتیم و خودمان را با معطل گذاشتن آن ابرقدرت آن زمان اورگانیزه کردیم. ۴۳ سال است امریکا با وجود داشتن ستون پنجمی که حتی در سطوح وزرا هم بکار گرفته شدند نتوانسته هیچ غلطی بکند و ایران فعلا ابر قدرت منطقه است. حالا ۴تا کم سواد هی تهلول کنند. حتی بعضی از دانشجویان آن روز نمیدانستند در کدام زمین و با دستور کار چه گروه مجربی سفارت شیطان بزرگ را تسخیر کرده اند.
  • پیمان IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    6 28
    43 ساله نان اصلاحات را می خورید خودتان هم بهتر از همه می دانید .
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      17 2
      نزدیک به ۴۰ سال است افسادطلبان خائن نان مردم را گروگان گرفته اند برای بستن به هرقیمت با آمریکا شیطان بزرگ، ان شاالله با تلاش های دولت جناب رییسی طومار این خباثت آنها برای همیشه درهم پیچیده خواهد شد و به زباله دان تاریخ می پیوندند
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      13 2
      دقیقأ برعکس گفتی زرنگ خان.
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      12 3
      اصلاحات و کارگزاران 34 سال بعد از انقلاب حکومت کردند و نتیجه عملکردشون افزایش شدید فاصله طبقاتی و فقر و بیکاری و تبعیض و تورم و فساد بوده است و دیگر هیچ.
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      29 2
      هنر روحانی و ظریف این بود که مردم ایران را درگیر فقر و فلاکت و گرسنگی کردند.
    • SE ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      7 2
      40 سلا است که امریکا طلبان آب به آسیاب ارباب میریزند
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      6 1
      این انقلاب متعلق به جریان قبیله ای اصلاح طلب نمیباشد اما این قبیله رانت های بسیار زیادی از این انقلاب خورده است اما مردم کم کم فهمیدند که حساب انقلابیون و مدافعان اصلی انقلاب اسلامی از جریان های قبیله ای جداست البته هزینه های سنگینی مردم پرداخت کرده اند تا جریانات وابسته به بیگانگان را بهتر بشناسند بعضی از این جریانات قبیله ای دیگر وجود خارجی ندارند اما انقلاب اسلامی و مردم روبروز به فتح قله های بیشمار افتخار بیشتر نزدیک میشوند
  • سید IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    10 2
    از گفته ها و نوشته های اصلاح طلبان چنین بر می آید که هدف بیشتر آن است که نشان دهند هنوز در صحنه هستند حتی اگر تحلیل ها بیشتر آبکی و بی مایه باشند! تقریباً تمام تحلیل ها فقط جنبه پرکردن صفحات روزی نامه های شان دارد و بس! به گونه ای که هرگز در رسانه های معاند خارجی هم با این که با این نظرات همسو و همسود هستند، به این تحلیل ها به سبب بی مقداری شان استناد نمی شود! البته همان رسانه ها هم دست کمی از این روزی نامه ها ندارند!
  • سید IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    21 4
    بسیار تأسف آور است که روزنامه های جمهوری اسلامی و اطلاعات به زورنامه تبدیل شده اند و به جای هدایت ملت به نور رذالت تا داخل گور و به عوض کلام حق، سخن لق را به گوش خلق می نیوشانند!!
  • علی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    9 3
    امام فرمودند ؛ برچیدن لانه جاسوسی از انقلاب اول هم مهمتر بود' چرا؟ اول نوکر 'شاه' را بیرون کردیم انقلاب دوم غده اصلی ؛ آمریکا را بیرون کردیم. خوب است این اصلاح طلبان که سایت اراک را بتن ریزی کردند؛ مشخص کنند ذهن نا دانسته شان را نسبت ب سیاست که چقدر از مرحله پرت هستند.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      2 1
      تحلیل قشنگی بود
  • محمدایوب IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    10 2
    خداوکیلی اگر کمی فکر کنیم نگهدار وپشتیبان این کشور وانقلاب فقط وفقط خدا و رهبری متکی به خداست تمام این 40سال 9دهم آن دست غربگدایان وعشاق آمریکا بوده امام فرمود تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم بود این سرباز آمریکا می گوید اشتباه بوده پیرومرادشان رف... هم نظرش با آمریکا بود
  • CA ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    10 0
    نباید سفارت آمریکا را تسخیر میکردیم؟! اما دوستان دانشجوی شماها بنا به سفارش سازمانهای اطلاعاتی خارجی سفارت آمریکا را اشغال و با فریب مسئولان تازه کار و ناشی، سالها از رانت اشغال سفارت بار خود، خانواده و دوستانشان را بستند و نهایتاً با بی شرمی در ملا عام ابراز ندامت و شرمساری از آمریکای جنایتکار کردند و علاوه بر اشغال مسئولیتهای مهم مملکتی و چپاول و غارت اموال مردم نگون بخت ایران، فرزندان یا بعبارتی آقازاده‌هاشان را برای تحصیل، زندگی و سرمایه‌گذاری به همان کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا و استرالیایی فرستادند که آنان را به مردم دشمنان ایران معرفی میکردند. لعنت خدا بر تمام ریاکاران و متظاهرانه مزدور اجنبی.
    • FR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      1 0
      موافقم يك عكس از اتوبان هاشمي كه خاندان رقسنجاني از بيت المال ساخته اند بفرستيد …
  • SE ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    13 1
    اگر سفارت آمریکا تسخیر نمی شد آیا دولت بازرگان که شدیدا آمریکایی بود حاضر بود آن را به طور دیپلماتیک ببندد؟ خیر. اما اگر فرضا اینکار انجام می شد و آمریکاییها خودشان می رفتند دیگر دشمنی نمی کردند و همان اخراج را به معنی دشمنی تلقی نمی کردند؟ خیر. اگر تسخیر نمی شد آیا اسناد فعالیتهای تخریبی لانه جاسوسی و مدیریت گروههای نفوذی و تجزیه طلب به دست می آمد؟ خیر. پس جوب ساده این است که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر نمی شد، همان سال 1358 ایران تجزیه و ایرانستان شده بود و امروز دیگر وجود نداشت که کسی نگران دیپلماسیش باشد. تا قبل از تسخیر لانه جاسوسی ، تجزیه طلبان به سرعت در حال پیشرفت بودند اما بعد از 13 آیان و استعفای دولت بازرگان که خودش عامدانه در پی تجزیه ایران بود، روند بر عکس شد و به تدریج مناطق از دست رفته کردستان آزاد شد. تجربه سوریه را ببینید. با همین بازی دیپلماتیک خواست با آمریکا رفتار کند. شد سوریه. حالا دیدید وزارت خارجه احمدی نژاد و انرژی اتمی روحانی دست چه فرد معلوم الحالی بوده؟
  • محمدایوب IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    7 1
    خدا عمر با عزت به آیت الله جوادی آملی بدهد که فرمود ....سیاسی واقعا در مورد اصلاح طلبان صادق است وروزینامه اصلاح طلب جمهوری آمریکایی.
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    25 3
    از بهایی ها بیشتر از این هم بر می آید جناب صالحی!!!!!
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      4 0
      اگر مهندس و فیزیکدان باشی و سوابق ملاک باشد. شاید شاید ... باشد.
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      7 1
      گل گفتی
  • وحید نادر شاگرد اتوبوس IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 9
    تحلیل جدید کردن منافاتی با تحلیل های قبلی و بعدی ندارد؛ تسخیر لانه جاسوسی اقدامی بود که هم صدام و هم شوروی و هم کمونیستها و هم چریکهای فدایی خلق و هم حزب توده ای ها و... دنبال آن بودند
    • SE ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      6 1
      اگر لانه جاسوسی تسخیر نمی شد دیکر بین ایران عراق جنگ نمی شد. چون ایران تجزیه می شد و خلق عرب خود به خود خوزستان به عراق می داد.
    • SE ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      5 1
      اگر لانه جاسوسی تسخیر نمی شد دیکر بین ایران عراق جنگ نمی شد. چون ایران تجزیه می شد و خلق عرب خود به خود خوزستان به عراق می داد.
  • نام آشنا IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    10 1
    در تصحیح صحبتهای گهربار این جناب دکتر صالحی اصلاح طلب باید بگویم که ما نباید سفارت انها را تسخیر میکردیم بایستی میگذاشتیم انها هر کاری که دلشان میخواهد نظیر کودتا و براندازی نظام و برگرداندن ممد رضای خائن و .... انجام میدادند و ما فقط انها را از دور رصد میکردیم. احتمالا ان مکانیسم ماشه ائی را هم که در برجام یانکی ها جاسازی کردن هم هدیه امثال جنابعالی به امریکائی ها بوده برای رفع دلخوری !!؟
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    9 4
    آخرتتو بر باد دادی صالحی
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    9 1
    خخخخخخ خوب راست میگه بنده خدا باید میزاشتیم یه عبادتگاه بمونه برا این غرب گراها تا در زمان های سختی بتونن به پرستش کدخدا از راه نزدیک متوصل بشن.
  • اشنا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    5 1
    الان بارزش تسخیرلانه جاسوسی یاانقلاب دوم پی می بریم که قدرت وحیثیت امریکا راقبل ازاشغال لانه وامروزمقایسه کنیم بایدم لیبراسم که حیاتش وابسته به کدخداست بادردازاین حادثه یادکندوفجایع اقتصادی روحانی گویاوکل مردم به ان اذعان دارندباچه رویی ازان تمجیدمی کنند
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    8 2
    صالحی هم داره ماهیت خودش رو رو میکنه، یا شاید هم چون میدونه ماهیتش داره افشا میشه دیگه میخواد علنی مخالفت با نظام رو شروع کنه.
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    3 3
    ایران با تسخیر لانه جاسوسی وقطع رابطه وکوتاه شدن دست شیطان درمملکت بزرگترین ضربه را به کدخدا زد ونوکرانش را یتیم کرد امریکا خیلی مارا دوست داشت وداردنباید ناراحتش کنید
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      1 1
      تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    6 2
    اگه تسخیر نمی کردید به سرنوشت مرسی توی مصر دچار می شدید. امریکا کشور نرمالی نیست که این حرف در موردش صدق کنه. کشوریه که سفیرش دائم توی مسائل داخلی کشورای دیگه دخالت می کنه.
  • نیما IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    6 1
    مرگ بر آمریکا
  • تندیس IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    5 1
    در مورد روزنامه جمهوری بگویم که گربه را هرطور که بیندازی اخرش چار دست و پا روی زمین می آید . از اینها توقعی نیست گربه صفتند من در عجبم که صالحی چطور چندین سال همه ماها رو سرکار گذاشته بود و با اون قیافه غلط انداز فریبمان داده بود خوبه که مکنونات قلبی شانرا بروز میدهند ملت فریب نخورد . خب یکی نیست به این بابا بگه لیست دیوار نوردهای سفارت امریکا که تو طاقچه خونه خودتونه یه نگاهی بهشون بینداز ببین کی هستن . بنظرت دوستای خودت نیستن ؟ البته حالا که این موضع رو گرفته فهمیدم صالحی هم از دارو دسته همین نمک بحرام ها هست . والا با این چشمای کوچیک چه مسایل بزرگی میبینیم . صالحی رو بگو . این دیگه چرا تو زرد از اب دراومد . البته پر بعید هم نیست هرکی دنبال احمدینژاد و روحانی دوید خب معلومه دیگه چی میشه .
  • حامد IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    5 1
    صالحی بیشتر اوقات در توهم زندگی میکنه و البته از درک مسائل همه فهم ناتوان برجام یک دلار هم برای ما آزاد نکرد با این حال باید گفت : مظلوم جمهوری اسلامی بااین مسئولان نافهم
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    6 1
    صالحی کیه؟
    • طب IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      6 1
      ازنوادگان بابی ها است که در یک برنامه تلویزیونی،از زنی بنام قرتالعین که ازبی شرمان بهایی است واولین زنی که درآیین بهایی خود را بی حجاب کرد بانام عمه جا ن خیلی دفاع کرد.تو خود حدیث مفصل بخوان......
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 2
    کاسبان فیلتر شکن و جریانات سیاسی مغرض با دروغ می گویند اینترنت بسته می شود
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      1 0
      مسدودسازی اینترنت، دروغی است که جریان تحریف مطرح کرده است
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    10 1
    به نظر می رسد که کم کم گند کارهایی که صالحی زده معلوم شده که ایشان علنأ شروع به کنار زدن نقاب از چهره شان کرده ا ند و ذات خود را عیان می کنند.
  • DE ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    10 1
    نباید سفارت آمریکا را تسخیر می‌کردیم اولا پرونده خیلی جاسوسان رو شد بعد مردم متوجه شدند سفارتحونه نیست جاسوس خونه است با امریکا بد شدند نگذاشتند ما باهاش دوست بشیم. خب فوقش همون ۴۰ سال پیش انقلاب رنگی میکردند مثل اوکراین میشدیم بعد همه دوستمون داشتند. حسودیم میشه برا اوکراین بخشکی شانس خخخخخ / دولت روحانی گره‌های زیادی را از اقتصاد ما غربگداها و رانتخواران و اصلاح طلبان و اشرافیون و لاتچریها باز کرد! حیف که زود تموم شد کلی کارخانه و ساختمان و ویلا و صنعت و معدن هنوز میتونستیم هپل هپو کنیم ولی خیلی زود دیر شد.
  • سیاسی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    7 1
    اصلاح طلبان تمام قدرت خود را بکار برده و از هر وسیله استفاده ای می کنند که دولت روحانی تطهیر شود ودولت رییسی منکوب ،آقای صالحی نوکری ایرانی برای آمریکایی را در گذشته افتخار دانسته است و تسخیر لانه جاسوسی را که امام خمینی ره اهمیتش را مهم وانقلاب دوم نامید را مردود می داند غربزده ها نمی توانند چهره واقعی چنین واقعی خود را پنهان کنند همانگونه که قبلاً تمام اطلاعات هسته ای را به غرب دادند وطن فروشی نیز خواهند کرد
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 6
    سفارت را در واقع چپی و کمونیستها و چریکهای فدایی خلق اشغال کردند
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    5 0
    بله اشتباه کردیم! فرزندان اون کسانی که سفارت رو گرفتند الان توی اروپا و آمریکا هستند و دارند به ریش ما می‌خندند!
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 7
    اگر بتوانیم از تسخیر سفارت دفاع کنیم ( که نمی توانیم) از گروگان گیری 444 روزه به هیج وجه نمی توانیم دفاع کنیم کما اینکه گروگان ها را در نهایت بدون هیج دستاوردی ( از نوع مثبت آن) آزاد کردیم
    • SE ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      4 1
      باید ولشان می کردیم بروند بی آنکه هیچ هزینه ای بدهند؟ آن هم خیانت ب.ن و ح.ر بود که کاری کردند بدون امتیاز رهایشان کنیم.
  • ابراهیم غلامی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    6 1
    سلام یکی نیست به این بابا بگه آخه شما را چه به سیاست و تسخیر لانه جاسوسی ، زمانیکه حضرت امام خمینی(ره)این اقدام دانشجویان را مورد تائید قرار دادند ، شما که کاره ای نیستید در این مورد افاضه کلام بفرمائید ، همین بهتر که دنبال تخصص خودتان(فیزیک هسته ای)باشید برایتان مناسبتر است
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      راست میگه
  • Mohammad IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    7 1
    آقای صالحی تو هم از ماهیت این انقلاب بی خبری سفارت آمریکا باید تسخیر می شد . این انقلاب هنوز ادامه دارد و تسخیر لانه جاسوسی قدم بسیار کوچکی بود.
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    8 1
    برام خیلی جالب بود. صالحی فقط ی کوچولو از تفکرات غرب گرایانه خودش را نشان داد. این فقط نوک قله کوه یخی بود که نشان داد. امیدوارم کشور ما از شر این افراد خلاص بشه.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    5 1
    صالحی خیلی مواظب بود که ظاهر امر را حفظ کنه. فک کنم از دستش در رفته.
  • مسعود IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 1
    خواهشمندم اصلاح طلبان نسبت به تطهیر شیخ حسن روانی اقدام نکنند بسه دیگه خجالت آور است
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    3 0
    اینکه آقای صالحی بعد از ۴٣ سال متوجه موضوع شده جای امیدواری است که چند ده سال دیگر ریاست سازمان انرژی اتمی یا وزارت امور خارجه را بهش بسپاریم البته اگر جناب عزرائیل مهلت بده
  • سید روح اله IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    7 1
    از علی اکبر صالحی در مورد جریان بهائیت و فاطمه قره العین هم سوال بپرسید. خدا ریشه بهائیت را در دنیا بخشکان
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 1
    کاری به سفارت و گروگان و غیره ندارم.خلاصه حرفم اینه که نتوانستید موجبات زندگی مردم را ایجاد کنید یا اصلا نخواستید .
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 0
    روسیه نگران سهم خود از ‎#ایران است! لارنس نورمن خبرنگار وال‌استریت ژورنال، با انتشار یک توییت، نسبت به درخواست ضمانت‌های بیشتر توسط روسیه از آمریکا جهت تداوم همکاری‌های مسکو با جمهوری اسلامی واکنش نشان داده است.
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 6
    بدترین کار ممکن همین تسخیر سفارت بود .خداییش آدمهای منصف بروندتحقیق.کنند ببینند بخاطر این موضوع چقدر ایران صدمات انسانی واقتصادی واجتماعی خورد.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    6 1
    قسم جلاله صالحی در مجلس برای نمایندگان را ایشان را مشابه کسنی دیدند و شناختند که بحرین عزیز را در مجلس تسلیم اجانب کردند
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    4 2
    آقای صالحی !! مرد حسابی این چه حرفی است ||«ایران برای آمریکا در جنگ جهانی دوم پل پیروزی بوده - مردم را احمق می پنداری که خودت را زدی به اون راه!.|| 1- اگر ایران پل پیروزی بود بایستی نیروهای متفیقین از خرم شهر وارد می شدند و از جلفا به کمک جبهه شرق متفقین می رفتند اما دم خروس اشغالگر پیدا بود فلذا سربازان آمریکائی در تهران و.. چه غلطی می کردند اشغال اشغال است کشوررا اشغال کردند - می فهمی 2- پادشاه کشوررا برداشتند و.. این است ماهیت آمریکا - چرا مردم را فریب می دهید کشوررا علیرغم بیطرفی اشغال کردند نوامیس مردم لگد کوب شد - شرم کنید 3 - در ادامه اشغال با ملی شدن نفت شاه کشوررا ترساندند که مصدق می خواهد تورا بردارد در صورتی مصدق چنین نیتی نداشت و کودتا کردند همان مدل کشتن امیر کبیر بوسیله ی شریک دزدیهایشان انگلیس که ناصرالدین شاه ترساندند گفتند روسها حامی امیر کبیر هستند و امیر برگردد تورا برمی دارد تاج دومثاقل طلا بیش نیست و امیر کبیر را کشتند 4 - آقای صالحی چرا نمک روی زخم مردم می ریزید - مردم نفرینتان می کنند -
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 1
    امام امت تسخیر لانه جاسوسی را بالاتر از انقلاب اول و حتی مهم تر از پیروزی انقلاب یاد نمودند و این امر دلایل متنوع و متعددی را شامل می شود رزیم استکباری آمریکا در سفارت خودش در ایران نقشه ترور و بمب گذاری های فراوانی را به عمل می آورد که در این رابطه تعدادی از سرمایه های معنوی و شخصیت های بلند پایه و علمی مان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند . دوم اینکه سفارت آمریکا در ایران خانه فساد و مامن منافقین و تروریست های داخلی و محل اجتماع ضد انقلاب بود . این لانه جاسوسی به شکل های مختلف مخالفین نظام نو پای ایران اسلامی را تحریک و تطمیع و تجهیز به انواع آلات جنگی و تقویت مالی و بمب گذاری و ده ها موارد دیگر می نمود . آمریکائی بی شعور چون از ابتداء نمی دانستند که انقلاب مردم دینی و اسلامی است که البته این امر از لطف خفیه الهی بود که نفهمند . اما زمانی دیر یعنی پس از ورود امام راحل به ایران و تشکیل جمهوری اسلامی متوجه گردیدند که چه زیان هنگفت و پنجاه ساله کرده اند که دیگر جبران ناپذیر است . لذا پس از آن مبادرت به هر کار قساوت آور و جنایت باری را تا این لحظه مرتکب شدند تا بتوانند ایران مقتدر را نابود نمایند . یا در عرصه جهانی ایران اسلامی را ترد کنند باز ناکام ماندند و هزاران طرح و نقشه کشیدند تا این ملت را خسته و گرسنه و بدبین از انقلاب و امام کنند باز مفتضح و شکست خوردند و در آخرین میدان هم در عراق که پایگاه های اهریمنی شان موشک باران گردید متوجه شدند که ایران چه قدرتی دارد و یارای جنگیدن با ایران در منطقه را ندارند . من هزار بار متاسف هستم از اندیشه گمراه آقای علی اکبر صالحی . فکر می کنم اینان که پیر شده اند عقلشان کوچک و مغزشان آسیب دیده است و یا شاید به برکت انقلاب اینقدر مال و منال حرام تهیه و جمع کرده اند چشم باطن شان کور و زبان شان غیر انقلابی مسایل را تبیین و فکرشان منحرف و در یک کلام ولایت ناپذیری و امام ستیزی را بر سر می پرورانند . آقای صالحی به خود بیاندیش دیگر عمری از شما باقی نمانده است چه جوابی پیش شهداء و امام دارید ؟ آمریکا ام الفتنه و ام الفساد و فرعون زمان و شیطان اکبر و سلطه گر بی رحم و جهانخوار درنده تر از گرگ و حشی تر از جنگلیان و همه جنایتی که در هر کجای عالم رخ می دهد دست کثیف و پلید سیاست مداران سفاک آمریکا در حقیقت آغشته است .هزارتاسف از این نمک نشناسی
  • حامد IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 1
    این مردک صالحی از زمان خاتمی بالاترین پست و مقام رو داشته. اصلیت او عراقی است. کل دوران کودکی و نوجوانی را در عراق زندگی کرده و اصلا ایران را ندیده. سپس به لبنان رفته و آنجا در دانشگاه تحصیل کرده است. چنین شخصی چگونه در سه دولت خاتمی و احمدی نژاد و موسوی بالاترین پست و مقام ها را داشته؟ معاون رئیس جمهور و وزیر خارجه بوده. عجیب نیست؟ فردی که تنها هنرش تملق و چاپلوسی احمدی نژاد و روحانی و خاتمی بوده.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 1
    جناب علی اکبر صالحی باتوجه که میدانیم این بیانات برای شما معنی و مفهومی ندارد اما حضرت امام تسخیر لانه جاسوسی را تایید کردند همان امام خمینی پیش بینی فرو پاشی اتحاد جماهیر ی شوروی را کردند اما عده ای این پیش بینی را به سخره گرفتند اما ده سال بعد از پیش بینی حضرت امام خمینی ره اتحاد جماهیر ی شوروی از داخل فرو پاشید همان امام خمینی فروپاشی شیطان بزرگ آمریکا را از داخل خود جامعه آمریکا باز پیش بینی کردند و آمریکا چند سالیست از داخل به مشکلات عمیقی برخورد کرده است اما طیف شما اصلاح طلبان چشم خود را روی حقایق بستید و نمی‌خواهید ببینید بقولی آدم خواب را میشود بیدار کرد اما آدم خود بخواب زده را هرگز نمی‌توان بیدار کرد و شما اصلاح طلبان همان خود به خواب زده ها می‌باشید
  • GB ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    5 1
    صالحی و ظریف بی شک خواسته و نا خواسته در زمین امریکا بازی می‌کنند و نفوذی هستند.
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    حضرت امام تسخیر لانه جاسوسی را به ملت تبریک گفت انقلاب دوم و فرمودند نگذارید انقلاب بدست نااهلان بیفتد کدام پرتکل با شیطان بزرگ جواب مثبت داده
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 0
    فاطمه قره العین عمه جان ویکتوریا
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    صالحی و امثال او ۸ سال فاتحه خوندن تو مملکت و حالا برای مملکت نسخه می‌پیچند.
  • DE ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 0
    آقای صالحی برای مطرح شدن در روزنامه بعد از اینکه دیگر مطرح نیستید و کسی سراغتان نمی آید چرا هالییوودی حمله کردید به مطلبی که کلا از آن و آثار آن اطلاعی ندارید ....
  • فرامرز IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 0
    خدا به هممون بصیرت بده که راهمون رو اشتباه نریم.. مخصوصا به آقای صالحی عزیز
  • فرامرز IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 0
    ازت توقع نداشتم آقای صالحی...متاسفم
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 0
    آقای صالحی از ابتدائیات مسائل سیاسی هم سر در نمی آورد و این به این معنی نیست که اکنون سر در می آورد. حالا هم واقعاً هیچ چیز از سیاست نمی داند حتّی لعاب آن را. در زمان دولت سابق هم به خوبی از او سوء استفاده کردند و خودش بعدها در بعضی از جای ها به شکل ضمنی به این موضوع اشاره کرد. البتّه این نگاه مثبت به آقای صالحی وزیرخارجه ی اسبق و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی است.
  • لیلا IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 0
    به نظرم سفارت آمریکا تو افغانستان رو هم باید مردمش و جوانانش تسخیر کنند واقعا انشاالله
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 0
    بله! گره های زیادی رو باز کرد منتها از حسین فریدون و مهدی جهانگیری و دختر وزیر و صدها مدیر نجومی بگیر اصلاح طلب و صدها آقازاده دیگر..
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 0
    خب راست میگه دیگه! تسخیر سفارت باعث شد آقا زاده های پاک دستشون دیگر نتوانند براحتی اقامت و تابعیت آمریکا را بگیرند!
  • يوسف IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 0
    اولا اونايي كه سفارت آمريكا دارند چه خيري برايشان حاصل شده- آلماني ها چندسال پيش اعلام كردن سفارت آمريكا جاسوسخانه است- دوما اين هديه الهي بود وگرنه چه بلايي كه سر ملت نمي آوردند-سوما آمريكا داعش شماره يك است كه با خونريزي ميليونها بومي آمريكا بنا شده است- چهارم در اين سالها به چشم ديدم كه رابطه با آمريكا ، رابطه گرگ و ميش است
  • ْسلام IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    3 0
    از اول هم اشتباه بود که شما جز مسولین مملکتی ما شدید
  • علی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    اقای صالحی !!!!
  • محمدرضا IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    روزنامه جمهوري اسلامي شده نسخه نوشتاري شبكه من و تو اين همون نفوذ انگليس تو ايران هست
  • م IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    صالحی دوباره شروع کرد
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    نظرهای ابراز شده توسط بعضی افراد مبین این نکته است که صرف سیاسی بودن برای ابراز نظر کافی نیست . فرد سیاسی می بایست بینش سیاسی محکمی داشته باشد که جز از طریق درک درست قوانین حاکم بر جوامع بشری و راهکارهای هدایت ان به سوی مطلوب حاصل نمی شود . و این همان چیزی بود که امام داشت و اینان ندارند
  • ناشناس IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    حیف اسم علی اکبر رو تو...صالحی جون.بس صلاح.تو نوکری آمریکا وباج دادن بود..یه فداییان اسلام دیگری یه نواب صفوی دیگری این ملت میخواهد.
  • سعید IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 1
    دولت رییسی بدتر از دولت روحانی قیمت ها را گران کرده است. به گفته ظریف روسیه عامل کارشکنی در برجام است که این حرف درست است
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      3 0
      مرگ بر مریم رجوی وطن فروش
  • رزمنده IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    صالحی تو خائن هستی انشالله قوه قضائیه به پرونده تو رسیدگی کند
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    آمریکا دوست و خیر خواه مردم ایران نیست درست ولی سران مملکت هم خیرخواه مردم نبوده و نخواهند بود.
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    یکی به آقای صالحی بگه آمریکای جنایتکار باید به خاطر جنایتها و خیانتهایش سیلی می خورد و تحقیر میشد پروتکل های سیاسی بازی است برای فریب کشورها کدام پروتکل سیاسی را قدرتمندان جهان رعایت کرده اند
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    چی گفتی صالحی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    صالحی بتن ریز لطفا ساکت یک بار مردم و نماینده هارو با قسم های جلاله که خوردی گول زدی دیگه ساکت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس