کد خبر 1348301
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
جزئیات تیراندازی خونین توسط سرنشینان پژو 405 در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: عوامل تیراندازی روز گذشته یکی از خیابان‌های این شهرستان که منجر به مجروح شدن یک نفر شد، شناسایی شدند و عملیات دستگیری آنان آغاز شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: عوامل تیراندازی عصر امروز یکی از خیابان‌های این شهرستان که منجر به مجروح شدن یک نفر شد، شناسایی شدند و عملیات دستگیری آنها آغاز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد دو دستگاه خودرو ۴۰۵ به همراه چند سرنشین مقابل یک خودرو پژو پارس را مسدود کرده‌اند.

وی افزود: راننده خودرو پژو پارس پس از خروج خودرو خود و حین فرار توسط یکی از سرنشینان خودرو ۴۰۵ مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با یادآوری اینکه فرد مجروح به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفته است، ادامه داد: با توجه به تحقیقات به عمل آمده و سرنخ های موجود در صحنه جرم و اظهارات شاکی، هویت مجرمین شناسایی شده است.

وی علت این حادثه را اختلافات قبلی این افراد اعلام و تصریح کرد: اقدامات لازم توسط پلیس برای دستگیری مجرمین در حال انجام است که نتیجه آن متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید رضایی 28 IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    7 1
    یادش بخیر ما سال 92 لب مرز سیستان میرجاوه گروهان مرزی چاهندو بودیم درگیری با اشرار نیروهای مسلح داشتیم
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    10 2
    شرارت مسلحانه و زور گیری و دزدی و لیف قاپی و000000 همه بخاطر پلیس بسیار ضعیف کشور است. برای تامین امنیت باید 1- پلیس اموزش دیده و ورزیده باشد. پلیس شکم گنده خیگی خنده دار است 2- پلیس باید بودجه کافی داشته باشد. 3- پلیس برای تامین امنیت خوب مثلا کلانتری بدون حادثه در هر ماه پاداش بگیرد 4- تجهیزات پلیس تقویت شود و000000
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 0
    فقط وفقط باید مجازات وقانون بسیاااااار سختگیر وجدی وبی ملاحظه برای حمل هررررر گونه سلاح گرم داشته باشیم با زندان رفتن وجریمه معمولی کار درست نمیشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس