کد خبر 1348345
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
سرقت از منزل ستاره منچستریونایتد

جسی لینگارد در ماه ژانویه با سرقتی هنگفت از منزل خود مواجه شده بود.

به گزارش مشرق، یک ستاره دیگر فوتبال مورد دستبرد سارقان قرار گرفت. این بار قرعه به نام جسی لینگارد بازیکن منچستریونایتد افتاد که سارقان از نبود او استفاده کرده و اشیاء گرانقیمت منزل او را بردند.

البته این اتفاق حدود یک ماه و نیم پیش و در تاریخ ۱۵ ژانویه رخ داده، هنگامی که جسی لینگارد مهاجم منچستریونایتد با این تیم به بیرمنگام برای بازی با استون ویلا سفر کرده بود، اما خبر آن حالا منتشر شده است. روزنامه انگلیسی «سان» در این مورد نوشت جواهرات و لباس‎‌های برند لینگارد به ارزش صد هزار دلار از خانه‌اش دزدیده شده است.

سایر رسانه‌های انگلیسی نیز نوشته‌اند که لینگارد به خاطر حفاظت از فرزند و همسرش از انتشار این خبر جلوگیری کرده و حالا تصمیم گرفته منزلش را به فروش برساند و در جای امن‌تری خانه جدید خریداری کند. البته ستاره انگلیسی تا زمانی که موفق به فروش منزلش شود، امنیت خانه‌اش را بیشتر ساخته و برای حفاظت از خودش و خانواده‌اش محافظ استخدام کرده‌است.

خانۀ لینگارد در حالی مورد دستبرد قرار گرفته که چندی قبل دزدان مسلح وارد خانۀ ویکتور لیندلوف دیگر ستاره منچستریونایتد نیز شده بودند که سبب ترس شدید خانواده ستاره سوئدی شده بود زیرا همسر و فرزندان لیندلوف در خانه حضور داشتند. از طرف دیگر ژائو کانسلو مدافع منچستریونایتد در اثر درگیری با سارقان آسیب دیده بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس