شهادت نمایه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو نفر از عاملان شهادت سرگرد نظری در دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان گفت: به دنبال شهادت سرگرد نظری در دقایق ابتدایی بامداد روز جمعه ۱۳ اسفند حوالی چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه در درگیری مسلحانه با سارقان مسلح، شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شهادت مامور ناجا در پی درگیری پلیس کرمانشاه با سارقان مسلح

وی افزود: کارآگاهان پلیس‌های آگاهی و امنیت عمومی استان موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان شهادت سرگرد نظری در استان‌های کرمانشاه و البرز شده و این اماکن را به محاصره خود درآوردند.

بازداشت عاملان شهادت «سرگرد نظری» در کرمانشاه و کرج

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور اشرار در مخفیگاه‌های خود، طی عملیات‌های جداگانه یکی از آن‌ها را بامداد روز شنبه و در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر کرمانشاه و دیگری را هم بامداد امروز یکشنبه در شهر فردیس کرج دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به قتل شهید پوریا نظری، گفت: در دستگیری این افراد پلیس آگاهی و امنیت عمومی انتظامی کشور و همچنین استان‌های تهران و البرز نیز با پلیس کرمانشاه همکاری داشته اند.

سردار جاویدان از تلاش برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی که در حادثه شهادت پوریا نظری نقش داشته اند و بازجویی از متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • خسروجردی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    12 1
    دستکیر چرااعدام درملاعام سارق مسلح اعدام باید کردد
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    8 0
    روحت شاد
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    10 1
    فقط اعدام با طناب دار و در ملا عام
  • علی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    10 1
    به امید مجازات این جنایتکاران نامرد و سایر نامردانی که اخیرا باعث شهادت چند تن از فرزندان خدوم نیروی انتظامي کشور شده اند ، در اسرع زمان باشیم . سلام بر شهدای سر افراز و سر بلند نیروی انتظامی .
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    8 3
    کرمانشاه متاسفانه خیلی شرور و قاچاقچی داره به دلیل نامشخص.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      2 0
      نامشخص چرا عزیز!!! شهر 1میلیون نفری 4تا کارخونه نداره کلا ول شده خوب معلوم ه به این روز میرسه . وقتی با اون همه محصول کشاورزی تو یه شهر 4 فصل یه کارخانه فراوری محصول کشاورزی نداره معلوم همین میشه
  • کهزادی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    7 3
    تجربه نشان داده استان البرز و شهر کرج و حومه آن از جمله مکانهایی هستند که جنایتکاران استانهای غربی کشور بعد از ارتکاب جرم برای اختفای خود استفاده می کنند. ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند ناجا در کشف این جنایتکاران می بایست عزیزان ناجا در یک طرح کلی و کارشناسی شده این را موضوع بطور اساسی بررسی و با همکاری قوه قضاییه این مکانهای اختفاء برای مجرمین غیر قابل استفاده کنند و به صرف دستگیری بعد از جنایت اکتفاء نشود با دعا برای شادی روح شهید ناظری و آرزوی صبر و اجر برای خانواده داغدار ایشان.
  • مصطفی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    با عرض سلام وخسته نباشید دزد ها و اشرار همه انگل جامعه هستن دراین موقعیت که مردم هزار جور گرفتاری دارن نباید وقفه اداخت سریع اعدام میرن دادگاه و بعد زندان و بعد هم مورد رفعت اسلامی باز روز از نو و روزی از نو سریع ایران از لوس اشرار پاک بشه مردم ی نفسی بکشن
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    فکر می کنم نیروی انتظامی با دزدان مماشات می کند. آنها اطلاعات تمام سارقان مسلح ،ارازل و اوباش را دارند ولی خودشان را به درد سر نمی اندازند مگر یه همچین وقت هایی و یا اینکه کسی در در گیری ها به قتل برسه اون وقت دخالت می کنند. وگرنه نیروی انتظامی و قوه قضاییه با اون همه اقتدار چرا نباید در یک اقدام دنباله دار چنان برخورد 100 درصدی با این ها بکند که دیگر ما حتی خبری در این موارد نشنویم. تمام زورگیر ها و دزدان مسلح به سرعت اعدام$
  • الف IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 0
    نامشخص چرا عزیز!!! شهر 1میلیون نفری 4تا کارخونه نداره کلا ول شده خوب معلوم ه به این روز میرسه . وقتی با اون همه محصول کشاورزی تو یه شهر 4 فصل یه کارخانه فراوری محصول کشاورزی نداره معلوم همین میشه
  • حسیبن منصور حلاج IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 0
    آمار اعمال مجرمانه خطرناک و مسلحانه متاسفانه بسیار بالا رفته و این جای نگرانی است و مسئولین محترم بایدریشه ای بفکر حل مسئله باشند وگرنه دستگیری چند مجرم تاثیری مهمی ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس