کد خبر 1348939
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کرونا در جهان/ ابتلای بیش از ۱.۱ میلیون نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته بیش از یک میلیون و ۱۵۸ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴ هزار و ۱۲۵ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۴۶ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۷۲۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۲۰ هزار و ۵۸۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۷۹ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۸۷۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۶ هزار و ۲۱۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۰ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۵۲۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۸۴ هزار و ۲۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴ هزار و ۳۶۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۲ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۳۱۵ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۱۵ هزار و ۱۳۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۵ هزار و ۹۶۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۴۹ هزار و ۱۳ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۵۲ هزار و ۲۰۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه، آلمان و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۲۳ میلیون و ۵۷ هزار و ۳۲۶, ۱۹ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۸۱, ۱۶ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۶۵۶, ۱۵ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۴۵۵ و ۱۴ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۸۸۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با ۱۳ میلیون و ۲۶ هزار و ۱۱۲ مبتلا و اسپانیا نیز با ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۴۲۸ هزار نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۵۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۱۶۱, ۴۲ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۹۵ و ۲۷ میلیون و ۵۸ هزار و ۳۷۱ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    1 0
    باز خدا رو شکر اول نیستیم علیرغم اینکه جهان سومی هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس