کد خبر 1354943
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کرونا در جهان/ مرگ ۳۲۹۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته بیش از یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳ هزار و ۲۹۹ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۷۴ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۸۰۷ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۴۳۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۱۰ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۱۵۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳ هزار و ۶۰۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۱ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۶۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۹۹ هزار و ۷۹۲ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش یک هزار و ۹۶۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳ میلیون و ۱۲ هزار و ۷۴۹ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۱۶ هزار و ۶۳۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۱ هزار و ۸۳۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۸۶ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۵۷ هزار و ۷۷۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان, روسیه و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۲۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۱۱۶، ۲۰ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۷۳۱، ۱۹ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۵۸۳، ۱۷ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۷۹۵ و ۱۴ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۲۷۶ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با ۱۳ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۹۲ مبتلا و اسپانیا نیز با ۱۱ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۷۸۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۶۳ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۶۲۶، ۴۲ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۵۷ و ۲۸ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۸۰۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس