به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی کاریکاتوری درباره دوگانگی رسانه های غربی در پوشش اخبار اوکراین و فلسطین را منتشر کرد.

دوگانگی رسانه‌های غربی در پوشش اخبار اوکراین و فلسطین +کاریکاتور

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بیگانه IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    3 0
    والله من موندم چه توقعی دارید از بلندگوهای صهیونیزمی!همشون از یک اخور تغدیه میشن.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    2 3
    طنزنگاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 1
    سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و تحریکات آمریکا ؛ پای روسیه را در باتلاق جنگ اوکراین وارد نمود. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 1
    سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و تحریکات آمریکا ؛ و بازی جنگ زرگری رییس جمهور دلقک یهودی اوکراین ؛ پای روسیه را در باتلاق جنگ اوکراین وارد نمود. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد.
  • DE ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 0
    وقتی کشورهای عربی منطقه اینقدر بی غیرت هستند که میرن پای صهیونیست ها رو می لیسن میشه این. غربی ها طبق مزاج نژادپرستی و خودخواهی شون کار میکنن و هرگز دلشون برای مسلمین نمی سوزه. تا وقتی ملتهای مسلمان شجاعت نداشته باشن این شیوخ شکم گنده نوکران امریکا روبیرون بریزند و اتحادیه منطقه ای کشورهای مسلمانان برای منافع مشترک تشکیل ندن. این ظلم ها و تبعیض ها متاسفانه هست. رو خط کش سازمان ملل وزیر مجموعه اش اصلا حسابی باز نکنید. حقوق بشرشون از اول با تبعیض همراه بوده.
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    خر دجال اخرزمان همین بوق های تبلیغاتی ظالم هستند که فقط با یک چشم دنیا را مبینند و چشم حقیقت بین ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس