کمک استاندارد‌های دوگانه بین المللی به پوشاندن جنایات رژیم صهیونیستی

به گفته تشکیلات خودگردان فلسطین، سیاست استانداردهای دوگانه بین المللی، جنایات اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین، سرزمین و حقوق آن‌ها را پنهان می‌کند.

به گزارش مشرق، تشکیلات خودگردان فلسطین از استانداردهای دوگانه بین المللی انتقاد و تاکید کرد که این استانداردها به رژیم صهیونیستی امکان می‌دهد جنایات روزانه خود علیه فلسطینیان را پنهان کند.

به گزارش «میدل ایست مانیتور»، در بیانیه‌ای که از سوی وزارت خارجه و مهاجران تشکیلات خودگردان فلسطین منتشر شد، آمده است که سیاست استانداردهای دوگانه، جنایات اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین، سرزمین و حقوق آن‌ها را پنهان می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده «سیاست استانداردهای دوگانه، اصرار اسرائیل برای سرقت سرزمین فلسطین را پنهان می‌کند و آن را تشویق می‌کند تا توافق‌های امضا شده، قوانین بین‌المللی، قطعنامه‌های سازمان ملل و چشم‌انداز صلح را نادیده بگیرد.»

این وزارتخانه ضمن محکوم کردن نظامیان صهیونیست به خاطر کشتن یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در «ابودیس» در «قدس اشغالی»، گفت که رژیم صهیونیستی با بهره برداری از درگیری های مختلف در جهان تلاش می‌کند تا بیشتر کشتارها، جابجایی‌های اجباری و توسعه طلبی استعماری خود را اجرا کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    شما با دشمنانتان چکار می کنید مدال افتخار می دهید یا از پشت بام ها پایین می اندازیدولو فرزندان این کشور باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس