به گزارش مشرق، فواد ایزدی، تحلیلگر سیاسی در توییتر نوشت:

‏رئیس جمهور ‎اوکراین در سخنرانی امروز گفته که "کشورهای غربی در قتل مردم اوکراین شریک هستند."

چرا رئیس جمهور غربگرای اوکراین از غربگراهای ما بهتر می‌فهمد؟

چرا رئیس جمهور غربگرای اوکراین از غربگراهای ما بهتر می‌فهمد؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • گشتاسپ NL ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    5 0
    کسایی که با سیاستهای خودشون ملتی رو بکشتن بدن آوارگی و ویرانی و گرسنگی فقر و گرانی بر مردم و کشور تحمیل کنند کجاش فهمیده هستند.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    4 10
    میگن روسیه تون گفته تا بمن تضمین ندین(مگه ایران عضو شانگهای نیست و نمیگفتین با شانگهای دیگه تحریم رفت رو هوا؟؟؟؟) توافق بی توافق..
    • پوتين IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      5 0
      نه عزيزم چون قبل از اين دولت يک دولت غربگراي کدخداپرست سرکار بود ما تمايلي نداشتيم عضو شانکهاي شود. اما وقتي يک دولت انقلابي اقتدارگرا سر کار آمد با عضويتش موافقت کرديم. الان هم که تضمين مي خواهيم چون ما بهتر از شما غربگرايان، غرب را مي شناسيم. کار از محکم کاري عيب نمي کند.
  • ایرانی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 14
    لطفاً شما هم در سایت مشرق واقع بین باشید. کودکان به خاک و خون کشیده شده اوکراین را ببینید. فرق شما با غرب کثافت چیست به نظر من فرقی ندارید. شما کودکان اوکراین را ندیدید و غرب کثافت غرق در لجن و تعفن کودکان مظلوم و گرسنه یمن را ندید
    • US ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      7 0
      بله. چون والدین همان کودک به دولتی رای دادند که از قتل عام کودکان فلسطین و یمن و عراق دفاع کرد. پس بگذار آن مادر و و پدران هم کمی مزه مرگ فرزند را بچشند.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 17
    این رییس جمهورغرب گرا ، یک انسان وطن پرست و شجاع و نترس است که مانند بسیاری ازرهبران مدعی جهان درهنگام جنگ درلانه موش پنهان نشده و مثل یک مرد وطن پرست و امام حسین وار ، پیشاپیش لشکر و ارتش خودش باروس های متجاوزو کافرجنگ میکند . این رییس جمهورغرب گرا ، هرگزخاگک وطنش را به روس و چین ونفروخته و مردانه و جانانه درمقابل متجاوزان می جنگد و از مرگ نمی ترسد درست مانند امام حسین . این رییس جمهور غرب گرا، یک پیرو واقعی امام حسین است . خیلی ازرهبران پرادعای مذهبی ، درزیرزمین پنهان شده و ازترس جانشان ، ازطریق ویدئو با حامیانش حرف میزند و جرات ندارند که بیرون بیایند ولی این فرد ، دروسط میدان ایستاده و با متجاوزان میجنگد ، درود به شرفش باد .
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      3 0
      وارد کنندگان گرامی چرا به قبرس می روید؟!! اصل جنس تو خود تهرونه!!
    • US ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 0
      حقا که خیلی با هوشی. اوکراین افتخار کرده که خاکش را به روسیه - که همخوم هم نژاد و همد ین هستند نفروخته - اما در عوض به ناتو هدیه کرده! کلا شخصیتهای جالبی دارید.
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    9 1
    چون غربگراها در ایران اصولا نمی‌فهمند. هر اپسیلونی از صفر بزرگتره...
  • جلبک دیونه . IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    8 1
    آخه اینا غربگرا نیستند غربگدا هستند.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 3
    جناب آقای ایزدی شما دیگه چرا؟! اول و آخر کتاب را نخوانده رفتی وسط آن؟! جایی بایستید که زیرتان آب نگیرید اون از برحام سیاهی که حالا برایتان سفیدشد اینهم ازافتادن دردام سیاست ورزی دلقکی مثل زلنسکی یهودی! ما چه کنیم وسط دوجناح تمامیت خواه بی خاصیتی که علیرغم آرمان انقلاب و امام راحل عزیزمان حالا یک گروه غربگرا و یک گروه شرقگرا تشکیل داده اند!!
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    جنگ ، باتلاق ایر قدرت هاست . چه آمریکا تو افغانستان باشه چه روسیه تو اوکراین .
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 1
    جنگ زرگری یهود سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی رییس جمهور دلقک یهودی اوکراین در یک جنگ زرگری ؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد.
  • FR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    کلا آدم‌های باشعور که از تجربیات دیگران درس میگیرند و کمتر باهوش ها هم منتظر تجربه تجربیات خودشان می‌شوند ....و اما نادانهای ابدی اصلا درس نمیگیرند چون نمیخواهند بدانند !
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    خبیث حاکمی است که مردم خود را با بی کفایتی توسط جنگ و تحریم و .. مفلوک می کند
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    این چه تحلیلی است نمیبینید همه سلبریتی ها برای وطن ومراسم های وطنی مثل یلدا ونوروز پیام میدهند اینجاشیعه خانه جانبابا بقیه الله است محکوم میکنند جنگ دراوکراین راکه مشابهش دریمن هم هست واینطورغیرمستقیم جنگ یمن راهم محکوم میکنند این افراد برای علم بدن ودیالوگ واقتصاد مملکت دراین گرانی باصادرات فیلم فرهنگ وارز به مملکت میاورند نباید طوری حرف بزنند که دراروپا مثل حاج احمد متوسلیان که اسیرشوند اصلا مسیراین عزیزان چیز دیگری ووحدت بین بشراست وپیام اورصلح وجذب افراد به فرهنگ ارزشیست نکته هست که چرابه این افراد اینقدربند میشود بخدا اینها به هیچ جا جز خدا وصل نیستند واین سروصداهایشان هم برای روحیه شان است خواهشا اذیتشان نکنید ادم بی کس دعا کند بنا به فرموده امام حسین ع سرنوشت رااین انرژی اش برای انسان تیره میکند به خدا این افراد کارمند فصلی اند
  • DE ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    خودش اکراین روتو اتیش انداخته. غربی ها زلنسکی رو وسوسه کردند پایگاه ناتو بزنه ، اگر عاقل بود میگفت نه. حالا که لای شاخ های روسیه گیر کرده داره این حرفها رومیزنه. فکر میکنید غربیهای مزور ونامرد براشون این حرفها مهمه؟ از این گوش به اون گوش در. وقتی مصاحبه زلنسکی رو امروز گوش میدادم ، هنوز که هنوز این مردیکه صهیونیست فتنه گر دارهکرم می ریزه و موافق صلح تو کشورش نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس