انگیزه‌های متفاوت منصوریان و مجیدی در دیدار استقلال با قاتل رقیب

در یکی از حساس ترین بازیهای هفته بیست و دوم لیگ برتر استقلال صدرنشین به مصاف تیمی می‌رود که به تازگی نزدیک ترین رقیب آنها را نقره داغ کرده است.

به گزارش مشرق، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۵ بازی آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی امروز استقلال در خانه میزبان صنعت نفت است. در نگاه اول حساسیت و جذابیت این بازی در تقابل علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی به نظر می‌رسد. دو پیشکسوت و دو اسطوره استقلال که سال‌ها در این تیم همبازی بوده و هر دو نفر در نقش سرمربی روی نشستن روی نیمکت استقلال را تجربه کرده‌اند. هر دو تیم در شرایط خوبی به سر برده و با پیروزی‌های ارزشمند و بزرگ مقابل تیم‌های مدعی در هفته گذشته با روحیه بالا به مصاف هم می‌روند.

بزرگ‌ترین خدمت را در این فصل منصوریان هفته گذشته به مجیدی و استقلال کرد و توانست با شکست دادن پرسپولیس در آبادان ارزش پیروزی بزرگ آبی پوشان مقابل گل گهر را دو چندان کند.

بیشتر بخوانید:

مدافع استقلال بازی با صنعت نفت را از دست داد

امروز این بازی در حالی برگزار می‌شود که استقلال همچنان با بحران در خط دفاعی مواجه است و آنها به جز ۳ مدافع جدا شده خود، روزبه چشمی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. اما مجیدی می‌تواند امروز از خرید جدیدش در خط دفاعی که یک برزیلی با تجربه و تنومند است استفاده کند.

انگیزه‌های متفاوت منصوریان و مجیدی در دیدار استقلال با قاتل رقیب

استقلال بدون شکست و با ۵۱ امتیاز از ۲۱ بازی در صدر جدول قرار دارد و نتیجه این بازی روی جایگاه آنها تاثیر گذار نیست؛ اما مجیدی و شاگردانش به خوبی از ارزش امتیازات این بازی در مسیر قهرمانی آگاهند و لذا انگیزه‌های زیادی برای کسب امتیازات کامل این بازی دارند. آبی پوشان می‌توانند این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و حداقل همین فاصله ۶ امتیازی با تیم دوم را حفظ کنند. اما امتیاز سوزی آنها در این بازی خانگی ممکن است در پایان فصل برای این تیم گران تمام شود.

منصوریان و تیمش هم گرچه در میانه جدول حضور دارند، اما امتیازات این بازی برای آنها مهم است چون می‌توانند در صورت پیروزی و قدری خوش شانسی حتی تا رده پنجم جدول هم صعود نمایند.

منصوریان که به تازگی پرسپولیس را شکست داده بی تمایل این اتفاق را برای استقلال هم تکرار کرده و اولین شکست فصل آبی پوشان را رقم بزند؛ و در نقطه مقابل مجیدی هم که در ۲۱ بازی تیمش را بدون شکست نگه داشته اصلاً دوست ندارد این طلسم به راحتی در یک بازی خانگی شکسته شود.

دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت در ساعت ۲۰ امروز (جمعه ۲۰ اسفند) به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس