خط و نشان مربی استقلال برای پرسپولیس/ ما جوانتر هستیم و شجاع‌تر!

مربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت ابراز خرسندی کرد و گفت: تیمی در دربی موفق تر است که شجاع تر باشد. استقلال تیم جوانی است و جوانان شجاع تر هستند!

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز جمعه با قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید.

صالح مصطفوی که در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری شرکت کرده بود در مورد این دیدار گفت: در هر دو نیمه بازی ما موقعیت های بسیار باکیفیتی درست کردیم و شاید تنها نکته منفی بازی این بود که از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. به نظر کارشناسان داوری گل دوم ما هم درست بود و مستحق بردن با نتیجه بهتری بودیم. از فردا تمرکزمان رو روی دیدار با تیم با کیفیت پرسپولیس می گذاریم.

بیشتر بخوانید:

نقطه تاریک بازی رفتار مجیدی بود/ آقا پسر در رویکردت تجدید نظر کن!

وی در مورد استفاده از سیلوا گفت: رافائل بیش از دو جلسه با ما تمرین کرد. عملکرد بسیار خوبی داشت و مدافع باتجربه ای است. همه بازیکنان تلاش کردند و عملکرد خوبی داشتند و توانستیم بازی را ببریم.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار برابر پرسپولیس گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. برای دیدار با پرسپولیس هنوز جلسه نگذاشته ایم. اما بازی استقلال و پرسپولیس تیمی که شجاع تر باشد موفق تر است. ما تیم جوانی داریم و معمولا جوان ها شجاع ترند.

وی در مورد استفاده نکردن از ژستد گفت: آقای مجیدی چندین بار در مورد بازیکنان صحبت کرده است. ایشان برخی وظایف فنی را به بازیکنان محول می کنند. براساس بازیها و شرایط آنها در مورد بازیکنان تصمیم فنی گرفته می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد 45 ساله IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    4 5
    به ضرس قاطع میگم پرسپولیس سه بر یک استقلال رو شکست میده
    • علی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      0 1
      استاد فیلم هندی زیاد نگاه میکنی حتماً
    • قاسم IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      1 1
      به ضرس قاطع میگم زرششششششک!
  • پرسپولیسی عهد بوق IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 2
    صنعت نفت چقدر قبراق بود بازی و زمین را در دست داشت ۱۱ نفره دفاع کردند کیسه ها یک گل شانسی غیر عمد که دیگه حرف زدن نداره که... منتظر جابجایی رکورد شش تایی باشید احساسم اینه که این شهراورد باعث بیماری مزمن صرع خواهد شد برای فرهاد و ... و همچنین هواداران مظلوم کیسه. ک
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 1
    شش تایی ها
  • US ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 1
    اگر الاستقلال الکیسه خودشم پاره کنه؛ باز تو ۵ سال نمیتونه ۹ تا کاپ بگیره. ۵ قهرمانی تو لیگ برتر. جام حذفی. سوپر جام. حالا حالاها زیر پرسپولیس هستید. حتی با اینکه بهتون امتیاز معیشتی و پنالتی بدن‌.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    2 1
    تو توحم بردهات باش با کمک داوران و کمک داوران بازی خاک بر سر این لیگ کنند که با داوری امتیاز جمع می کنید
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 1
    باید پذیرفت که تیم کیسه امسال قهرمان شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس