کد خبر 1351004
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
چرا قرارداد مدافع جدید تیم فوتبال استقلال بلند مدت نیست؟

رافائل سیلوا مدافع جدید آبی پوشان برای اولین بار مقابل صنعت نفت به میدان رفت و نشان داد خریدی خوب برای استقلال در نیم فصل دوم است.

به گزارش مشرق، پس از جدایی یزدانی، مرادمند و آقاسی از استقلال، مدیران این باشگاه به منظور بر طرف کردن نقاط ضعف تیم شان اقدام به جذب یک مدافع بلند قامت برزیلی کردند که به دلیل محرومیت چشمی و مصدومیت دانشگر خیلی زود به ترکیب ثابت این تیم راه یافت.

فرهاد مجیدی در حالی تیمش را مقابل صنعت نفت آرایش کرد که ناچار شد به دلیل کمبود بازیکن در پست دفاع میانی این برزیلی باتجربه در شرایطی در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد که کمتر از یک هفته از حضور او در استقلال می‌گذشت و وی تنها دو جلسه تمرینی با آبی پوشان انجام داد. با این حال سیلوا در همان بازی نخست نشان داد یک مدافع قابل اطمینان برای آبی پوشان است و بعید است به راحتی از ترکیب ثابت تیمش خارج شود.

بیشتر بخوانید:

آمار فوق‌العاده الماس سیاه استقلالدر لیگ

با اعلام باشگاه استقلال قرارداد این خرید جدید تنها تا پایان فصل است و بازی کردن او مقابل صنعت نفت این سئوال را پیش می‌آورد که چطور استقلال با بازیکنی با این کیفیت قرارداد بلند مدت تر منعقد نکرد و سئوال بعدی اینکه آیا سیلوا برای فصل بعد قراردادش را با آبی پوشان تمدید می‌کند یا خیر.

سیلوا از جمله بازیکنان برزیلی گران قیمتی است که تجربه حضور در فوتبال آسیا را دارد و در این مقطع نیز قصد او حضور در لیگ برتر ایران نبود. این بازیکن برزیلی قصد حضور در یکی از لیگ‌های قدرتمند و ثروتمند قاره کهن را داشت که بنا به دلایلی این انتقال کنسل شد و این بازیکن به همین دلیل پیشنهاد فوری باشگاه استقلال را پذیرفت تا در یکی از تیم‌های بزرگ و پر هوادار قاره کهن دیده شود. 

کسب اطلاع کردیم با اینکه باشگاه استقلال تمایل داشت قراردادش با این بازیکن حداقل یک و نیم فصل باشد، این مدافع با کیفیت حاضر به چنین توافقی نشد و از آنجایی که استقلال با فوریت بالا به یک مدافع آزاد و با کیفیت نیاز داشت با این بازیکن توافق کرد.

تمدید آبی‌ها با این بازیکن برای فصل بعد هم موضوعی نیست که از الان در باره آن گمانه زنی‌های نزدیک به واقعیت کرد و این موضوع شاید در روزهای پایانی فصل و یا بعد از اتمام فصل مشخص خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس