صنعاء: آل سعود منتظر عواقب وخیم اعدام دو اسیر یمنی باشد

کمیته امور اسرای یمنی گفت که اقدام رژیم آل سعود در اعدام دو اسیر جنگی یمنی، مغایر با همه قوانین و منشورهاست و این رژیم منتظر عواقب وخیم این جنایتش باشد.

به گزارش مشرق، کمیته ملی امور اسرای یمن گفت: «مطلع شدیم که از بین ده‌ها نفری که رژیم آل سعود اعدام کرده است، دو اسیر یمنی بودند که از سر ظلم و خصومت به میدان اعدام کشانده شدند».

این کمیته اقدام رژیم آل سعود در اعدام اسرای جنگی را مغایر با همه قوانین و منشورهای بین المللی خواند و گفت: اعدام حاکم البطینی و حیدر الشوذالی دو اسیر یمنی پیامدهای وخیمی برای رژیم آل سعود خواهد داشت و سکوت در برابر این جنایت غیرممکن است.

انجمن علمای یمن هم جنایت رژیم آل سعود را در اعدام ده‌ها نفر به اتهام ارتباط با تروریسم محکوم کرد و گفت: اعدام ۸۱ انسان مسلمان و بی گناه از فرزندان حجاز و منطقه شرق عربستان و همچنین از اتباع یمنی به صراحت با دین اسلام و احکام عادلانه قضایی در تضاد است و این جنایت به دلایل و توجیهات سیاسی و طائفه‌ای انجام شده است.

این انجمن سکوت جامعه بین المللی و نهادهای حقوق بشری را در قبال این جنایت محکوم کرد و گفت: ما از ملت یمن می خواهیم با ادامه مقاومت و حمایت مالی و اعزام نیرو به جبهه های جنگ به جرایم رژیم آل سعود پاسخ دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    مگه شما ، خداوند نگهدار خودتون و مملكت تون ، ميدونم اينقدر صداقت داريد كه بقول تون عمل كنيد
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      0 0
      انشالله بازدن تاسیسات نفتی عربستان وارد کردن خسارت سنگین به آنها و گرفتن ریاض
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    جنایت کاران ال سعود بار دیگر مجموعه ای از افراد مخالف خود را به صورت دستجمعی اعدام کردند وروزی برسد که محمدبن سلمان ودوستانش توان پرداخت کنند داخل اتشی شوند که خود برپا کردهاند در برابر شمشیرهای اخته سر تسلیم وذلت فرود خواهند اورد وبه یاد جنایت های خویش هنگام مرگ خواهند گفت ای کاش خاک بودند و هر گز به دنیا نیامده بودند وای کاش سرگین حیوانات بودند و اینچنین دچار ذلت وخفت نمیشدند که عذاب الهی بسیار بسیار سخت تر است واین زمان دیر نخواهد بود منتظرباشید وهر کاری ازدستتان می اید انجام دهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس