جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با محکوم کردن گردن زدن ۸۱ نفر توسط حکومت عربستان سعودی تصریح کرد: خون‌های ریخته شده و بیداری انسانهای آزادی‌خواه موجب سرعت بخشیدن به انقراض سلطنت آل سعود می‌شود.

به گزارش مشرق، در پی گردن زدن ۸۱ نفر از سوی حکومت عربستان سعودی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

رژیم سفاک آل سعود عربستان بار دیگر چهره جنایت کار خود را به نمایش گذاشت و در مقابل رفتار دوگانه و سکوت کشورها و سازمان های بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر، ۸۱ انسان بیگناه از جمله ۴۱ شیعه فعال فرهنگی و مذهبی اهل منطقه الحساء و القطیف را به بهانه های واهی به تحریک و صحنه گردانی شیطان بزرگ، آمریکای ام الفساد و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در یک روز اعدام کرد.

رژیم جنایتکار عربستان باید بداند اگر به دلیل سکوت جامعه بین الملل به ارتکاب جنایت دردمنشانه، زندانی کردن انسانهای بیگناه و آزادی خواه، اعمال شکنجه و اقدام وحشیانه، حمایت بی دریغ از سازمان های تروریستی خصوصا داعش خون آشام، ریختن خون مردم مظلوم عراق، سوریه، یمن ، مقابله با آزادی بیان و خفه کردن فریاد به حق مردم عربستان و اعدام شخصیت های مورد احترام آنها همانند: آیت الله باقر النمر و اعدام شهدای مظلوم اخیر که در جهت خوش رقصی به آمریکا و صهیونیست تروریست پرور عادت کرده است نه تنها سودی نخواهد برد بلکه خونهای پاک ریخته شده و بیداری انسانهای خداجو و آزادی خواه و ظلم ستیز موجب سرعت بخشیدن به زوال و انقراض سلطنت دست نشانده آل سعود و مرگ‌ زودرس گاو شیرده شیطان بزرگ خواهد شد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ضمن ابراز همدردی با مردم ستمدیده عربستان از جمله مناطق الحساء و القطیف بخصوص خانواده های داغدیده شهدای مظلومِ این جنایت بزرگ، قتل عام و کشتار بیرحمانه رژیم آل سعود خائن که با حمایت دشمنان اسلام به رهبری آمریکا و مولود ناخلف او اسرائیل غاصب صورت گرفت همچنین سکوت کشورها و سازمانهای بین المللی مدعیان دفاع از حقوق بشر و همپیمانی برخی از دولت های اسلامی با رژیم اشغالگر قدس شریف و فلسطین مظلوم را شدیداً محکوم می‌نماید.

همچنین فرصت را غنیمت شمرده و از نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور صیانت و حفاظت از امنیت نظام‌جمهوری اسلامی، رژیم غاصب و تروریستی صهیونیستی را که در همسایگی ایران اسلامی مشغول توطئه چینی و برنامه ریزی برای نقض امنیت کشور ما بودند با اقتدار داهیانه و متهورانه مورد تنبیه قرار داده و درس به یاد ماندنی به این رژیم مرعوب و مستاصل و هم پیمانان متکی به او داده ، قدردانی می نماید.

به امید پیروزی اسلام ناب محمدی(ص) بر استکبار جهانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    بهتر خونه خدا باید دست ایران باشد ولا غیر
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    اینکه جمعیت ایثارگران اعدام وشهادت شیعیان قطیف و اسرای یمن را محکوم کرده اند بسیار عالی است ولی از این جمعیت افراد حزب اللهی می خواهند پیرو راه بز رگترین رهبر جهان امام خامنه ای باشند نه یک گام پیش نه پس در غیر این صورت یا انحراف است یا به ظاهر اصلاحاتی که ادعای ان وجود دارد منافقین داخلی وخارجی کسانی را ‌ تایید وتمجید میکنند این جمعیت خدا جوی باید هوشیارانه تر عمل کند که از موضع گیری ان سوئِ استفاده نشود ما هم به نوبه خود این جنایت را محکوم کرده و امید واریم با تلاش و کوشش رزمندگان ورهروان حقیقت ال سعود جنایت کار به زوال ونیستی نزدیک تر شود
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    کدوم انقراض؟ خسته شدیم دیگه اینا روز به روز گردن کلفت تر میشن و یمنی ها به خاک سیاه نشونده شدن. ایا خداوند هم کمکشون میکنه!!!!؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس