آیت‌الله نوری‌همدانی: ‌فعالیت ربوی در نظام بانکداری ‌حرام است/ از آقایان "سیف و همتی"‌ خواستیم دیرکرد را بردارند، اما ‌نتوانستند‌

مرجع تقلید شیعیان گفت: رژیم آل‌سعود خود را به ظاهرحکومت اسلامی و خادم حرمین شریفین می‌داند، اما درحقیقت خادم استکبار و صهیونیست است و با پول نفت و گاز مشغول مسلمان کشی است.

به گزارش مشرق، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پی جنایت ظالمانه رژیم سعودی در اعدام دسته جمعی ده‌ها تن از شیعیان مظلوم و بی‌دفاع، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

خبر شهادت ده‌ها تن ازمردم مظلوم توسط رژیم تروریستی آل سعود موجب تأثر و تأسف عمیق گردید. این رژیم که خود را به ظاهرحکومت اسلامی وخادم حرمین شریفین می‌داند، اما درحقیقت خادم استکبار و صهیونیست است وعملاً جنگ‌های درحال وقوع علیه ملت‌های مسلمان یمن و سوریه و عراق و لبنان را مدیریت می‌کند و با پول نفت و گاز مشغول مسلمان کشی می‌باشد و همچنان با افکار دوران جاهلیت حکومت می‌کند.

سکوت سازمان‌ها و نهادهای اسلامی و حقوق بشری نیزموجب تأسف است و بی‌خاصیت بودن این سازمان‌ها بیش از گذشته نمایان شد. اینجانب ضمن محکوم کردن این جریان غم انگیز، ارادت و تسلیت خود را به محضرمولا و سرورمان حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همه مسلمانان خصوصاً خانواده‌های مظلوم شهید داده اظهار می‌دارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اریا IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 3
    عربستان هم کشور خودشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس