کد خبر 1352369
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
افشای مشخصات گوشی وان پلاس ۱۰ پیش از عرضه

گوشی وان پلاس ۱۰ به زودی در بازار هند عرضه می‌شود و پیش از عرضه، برخی از مشخصات این دستگاه، از جمله رنگ و ظرفیت حافظه آن آشکار شده است.

به گزارش مشرق، بسیاری کاربران هندی منتظر عرضه وان پلاس ۱۰ هستند. این گوشی احتمالا در اواخر ماه مارس عرضه می‌شود و قیمت این دستگاه نیز همان زمان اعلام خواهد شد.

گوشی OnePlus ۱۰ Pro در بازار هند در رنگ‌های Volcanic Black و Emerald Forest در دسترس خواهد بود. این گوشی در دو نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه موجود خواهد بود. نسخه اول با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه دوم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. تاریخ دقیق عرضه OnePlus ۱۰ Pro هنوز مشخص نشده است.

هر چند نمی‌توان با اطمینان از زمان عرضه گوشی OnePlus ۱۰ Pro در بازار هند صحبت کرد، اما در آخرین گزارش آمده است که این گوشی در اواخر ماه مارس، احتمالاً در ۲۲ یا ۲۴ مارس (دوم یا چهارم فروردین ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد. این سری از گوشی‌های پرچمدار وان پلاس ابتدا در اوایل سال ۲۰۲۲ در بازار چین عرضه شد؛ البته مدل استاندارد وان پلاس ۱۰ در این عرضه شرکت نداشت.

افشای مشخصات گوشی وان پلاس ۱۰ +عکس

در حالی که ما منتظر هستیم تا این شرکت تاریخ دقیق عرضه وان پلاس ۱۰ پرو در هند را فاش کند، وبسایت هندی ۹۱mobiles به طور انحصاری در مورد رنگ ها، ظرفیت رم و گزینه‌های ذخیره سازی مدلی که در راه است مطلع شده است. منبع این خبر، Ishan Agarwal، یکی از افشاگران دنیای فناوری بوده است. می‌توان حدس زد که بقیه مشخصات این دستگاه، به جز رنگ و پیکربندی حافظه، مشابه مدل چینی باشد. از جمله می‌توان از قابلیت شارژ سیمی ۸۰ واتی و استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ تقریبا مطمئن بود.‌

می‌توان حدس زد که مدل هندی این گوشی، مشابه مدل چینی، در رنگ‌های Volcanic Black و Emerald Forest در دسترس خواهد بود.

این گوشی در دو پیکربندی حافظه عرضه خواهد شد. مدل اول با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دوم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌شود. به نظر می‌رسد که این شرکت از ارائه مدلی که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد در بازار هند صرف نظر خواهد کرد. امیدواریم به زودی از قیمت این مدل‌ها مطلع شویم. جالب اینجاست که مدل قبلی وان پلاس ۱۰ پرو، یعنی وان پلاس ۹ پرو نیز در همان پیکربندی‌های ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت در بازار هند موجود است.

افشای مشخصات گوشی وان پلاس ۱۰ +عکس

در ادامه جا دارد، سایر مشخصات این دستگاه را نیز معرفی کنیم. گوشی OnePlus ۱۰ Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۲K Fluid AMOLED LTPO ۲.۰ با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، محافظ Corning Gorilla Glass Victus، گواهینامه +HDR۱۰، نرخ نمونه برداری لمسی حداکثر ۴۸۰ هرتز و MEMC می‌باشد. همچنین یک سوراخ پانچ در بالای نمایشگر قرار دارد.

چیپست Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۱ با پردازنده گرافیکی Adreno در این گوشی استفاده شده است. این دستگاه احتمالاً روی سیستم عامل اندروید ۱۲ با پوسته سفارشی OxygenOS که از پیش از نصب شده است، اجرا می‌شود.

گوشی OnePlus ۱۰ Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با فلاش LED، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۵۰ درجه و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/۲.۴، قابلیت OIS (لرزش‌گیر اپتیکال تصویر) و زوم اپتیکال ۳.۳ برابر می‌شود. در پنل جلویی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و چت تصویری وجود دارد.

گوشی OnePlus ۱۰ Pro به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برای تأمین امنیت و قابلیت‌های صوتی Dolby Atmos و Hi-Res نیز مجهز شده است. این دستگاه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی SuperVOOC دارد. این گوشی همچنین از شارژ بی سیم ۵۰ واتی AirVOOC و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های اتصال داخلی این گوشی شامل ۵G، ۴G LTE، بلوتوث ۵.۲، GPS، NFC، Wi-Fi ۶E و پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده‌ها است.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس