کد خبر 1352367
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
گوشی‌های سری Redmi K50 با وای فای جدید

شرکت ردمی جزئیات بیشتری در مورد سری Redmi K50 را تأیید کرد. این سری از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند و دارای بلندگوهای استریو Dolby Atmos است.

به گزارش مشرق، با نزدیک‌تر شدن به رویداد معرفی پرچم‌دار Redmi در این پنجشنبه (۲۶ اسفند)، این شرکت در هفته گذشته برخی از مشخصات و طراحی سری Redmi K50 را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشت.

 مدیر عامل ردمی، Lu Weibing، شخصا تیزر جدیدی از Redmi K50 را منتشر کرده است. این تیزر شامل دو ویژگی است که برای کاربران گوشی‌های هوشمند عصر مدرن بسیار مهم و حیاتی است. یکی از این ویژگی ها، قابلیت اتصال و دیگری قابلیت‌های صوتی است.

از قابلیت‌های اتصال شروع کنیم. مدیرعامل ردمی، Lu Weibing، اشاره می‌کند که سری Redmi K50 دارای وای فای ۶ است. این وای فای ۱۶۰ مگاهرتزی، جدیدتر و بهتر از وای فای ۵ خواهد بود. حتی گفته می‌شود سرعت اینترنت با وای فای ۶ دو برابر وای فای ۵ خواهد بود. یکی دیگر از پیشرفت‌ها در زمینه اتصال این است که Redmi K50 اکنون از عملیات موازی وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. لو در این پست همچنین اشاره می‌کند که این ویژگی جدید برای گیمرها مفید است، زیرا اکنون می‌توانند با هدست‌های بلوتوث بدون نگرانی از تاخیر اینترنت از طریق WiFi بازی کنند. قابلیت اتصال این دستگاه جدید به این شکل است که عملیات موازی وای فای و بلوتوث باعث ایجاد تداخل نمی‌شود.

گوشی‌ ردمی سری K50 با وای فای جدید +عکس


نکته برجسته بعدی سری Redmi K50 بهبود ویژگی‌های صوتی از طریق پشتیبانی از Dolby Atmos است. سری Redmi K50 از بلندگوهای استریو Dolby Atmos برای تجربه صدایی لذت‌بخش‌تر در فضای اتاق بهره می‌برد. به جز این ویژگی، این گوشی جدید دارای صدای Hi-Res از طریق USB-C و Hi-Res Wireless است تا تجربه صوتی غنی‌تری را برای کسانی که ترجیح می‌دهند با استفاده از هدفون‌های سیمی یا بی سیم در صدا غوطه ور شوند، ارائه می‌کند.

شرکت Redmi در حال برنامه ریزی برای عرضه سری Redmi K50 در پنجشنبه پیش رو است. دراوایل این هفته این شرکت قبلاً تأیید کرده بود که ردمی اولین شرکتی است که دستگاه‌های تلفن همراه خود را با پردازنده‌های MediaTek Dimensity 8100 و Dimensity 9000 عرضه می‌کند. گفته می‌شود این پردازنده‌ها در مقایسه با Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200، عملکردی پیشگامانه‌ای ارائه می‌دهند.

برای اطلاع از مشخصات بیشتر و دقیق‌تر در مورد سری Redmi K50 می‌بایست تا پنچ شنبه (۲۶ اسفند) منتظر بمانیم تا رویداد معرفی این سری توسط شرکت ردمی انجام شود.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 3
    خدایی خندتون نمیگیره با وای فای 6 میخوای اینترنت با طرح صیانت داخل گوشی داشته باشی
    • FR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      تو که نمیدونی صیانت چیه بهتر نیست خود شیرینی نکنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس