آتش‌سوزی یک انبار ضایعات در اثر انفجار مواد محترقه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق یک منزل که به‌عنوان انبار ضایعات در بازارچه طرخانی استفاده می‌شد، خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت یا فوتی در پی نداشته است.

به گزارش مشرق، جلال ملکی با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در بازارچه طرخانی گفت: ساعت ۲۰:۱۰ امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک منزل در خیابان وحدت اسلامی، بازارچه طرخانی، کوچه صادقی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که داخل یک منزل یک طبقه قدیمی به وسعت حدود ۲۰۰ متر که ظاهراً به انبار ضایعات تبدیل شده بود، در یکی از اتاق‌های آن به وسعت شش متر، مقدار زیادی مواد محترقه تولید شده بود و همچنین موادی که برای تولید مواد محترقه استفاده می‌شود، وجود داشت.

وی ادامه داد: این اتاق و چند اتاق دیگر دچار آتش‌سوزی شدند و کاملاً شعله‌ور بودند و آتش حتی از دیوارها نیز بالاتر زده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با آغاز عملیات اطفا، سریعاً آتش را در کنترل خود درآوردند، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومیت یا فوتی در پی نداشته است و در حال حاضر محل کاملاً تحت کنترل است و آتش‌نشانان در حال تخلیه حجم زیادی از ضایعات هستند تا لکه‌گیری را نیز به اتمام برسانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس