کد خبر 1416689
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
بازی‌های کودکانه خانه‌ای را در شیراز به آتش کشید

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بازیگوشی دو پسربچه ۴ ساله و بازی با فندک‌، باعث سوختن بخشی از اسباب و لوازم منزلی در این شهر شد.

به گزارش مشرق، محمدهادی قانع روز شنبه در این باره گفت: ساعت ۲۱ و ۴۶ دقیقه شامگاه جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ، گزارش آتش‌سوزی در طبقه اول یک منزل مسکونی در خیابان روزی طلب شیراز، آتش‌نشانان از ایستگاه هفت و ۱۰ را به محل حادثه کشاند.

وی ادامه داد: بعد از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که به علت بازیگوشی دو کودک ۴‌ساله در یک منزل مسکونی و بازی با فندک و استعداد محیط برای شعله‌وری و گسترش آتش، اتاق خواب منزل دچار آتش سوزی شده بود.

وی اضافه کرد: کودکان در هنگام بازی در اتاق خواب منزل مسکونی با فندک باعث کند سوزی لوازم قابل اشتعال شده و با بی‌توجهی محیط را ترک کرده بودند که بعد از گذشت زمان آتش شعله‌ور و تمامی ‌فضا را در برگرفته بود.

قانع عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از حضور و قطع برق و گاز منزل، با توجه به دود غلیظ‌، به وسیله تجهیزات تنفسی وارد منزل شده و با چندین رشته آبدهی اقدام به مهار آتش کردند و بالاخره با تلاش آتش نشانان و پاکسازی و جداسازی وسایل سوخته منزل‌، این عملیات به پایان رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار داشت: این حادثه مصدومی نداشت و آتش نشانان از سرایت شعله ها به فضاهای دیگر خانه نیز جلوگیری کردند.

وی در پایان توصیه کرد: از والدین درخواست می‌شود به هیچ عنوان کودکان خود را در خانه تنها نگذاشته و خطرات بازی با آتش را به آنها گوشزد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس