کد خبر 1352719
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

‏یه خبرنگار آمریکایی نوشته که گاردین فقط امروز برای اوکراین بیشتر از تمام پست‌هایی که سال۲۰۲۲ درمورد یمن منتشر کرده ؛ مطلب زده!

جهان داره تناقض غرب رو می‌بینه ولی بعضیا تو ایران ترجیح میدن کور باشن!

وقتی بعضیا تو ایران ترجیح میدن کور باشن!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    1 8
    رشد جمعیت سلفی ها نگران کننده و ۸ درصد است درحالی که رشد جمعیت شعیان ۱ممیز۸ درصد است بنظر باید یکچوری جلویی این فاجعه را گرفت در این صورت ایران در ۳۰سال آینده یک کشور سلفی هم مانند عربستان سعودی خواهد بود بنظرم اگربچه هایی سلفی بزور از پدرمادرشان جدا کنیم می توانیم از انتشار این عقیدهایی انحرافی سلفی پدرمادرها به بچه هایشان جلوگیری کنیم
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      7 2
      برادرم ، بزرگوار ، من خودم خیلی مذهبی ام ، راه درست اش ، فرمایش حضرتعالی نیست . بلکه شیعه ها بایستی ، فرزند آوری ، را ترویج و گسترش دهند . راه اصلی این است.
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      2 3
      شما همت کنید بزایید و بزرگ کنید و به ثمر برسونید. وگرنه یکی مرد جنگی به از صدهزار
    • SE ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      1 6
      اولا نگران نباشید. همان بچه ها که می گویید دارند به سرعت آتئیست یا مسیحی می شوند. ثانیا آنها در یکی دو استان خاص هستند. به آنها استقلال بدهید و دیگر نباشید. ثالثا به جهنم. سلفی هایی که اقلا ظواهر اسلام را رعایت کنند بهتر از شیعه نمایانی هستند که در عمل بدتر از آتئیستها بی دین شده اند و همه گناهان خود را با بهانه حب علی علیه السلام توجیه می کنند.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 1
    صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ آنها کر و گنگ و کورند و (از ضلالت خود) بر نمی‌گردند. 2–18
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 1
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 1
    این نشان میدهد نباید به غرب اعتماد کرد هر چقدر هم گاو شیرده آنها باشیم بازهم به امثال ما خاورمیانه ای ها یا جهان سومی ها اهمیت نمی دهند ........فقط خودشان
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    8 1
    این روزنامه گاردین مثلأ تمایلات بشردوستانه دارد و مثلأ بیطرف است، اما در طول تاریخ خود نشان داده است که وقتی که پای منافع نژادپرستانه اسرائیل و یا انگلیس و آمریکا به میان بیاید به طرفه العینی به فاشیست ترین و دست راستی ترین روزنامه اروپا تبدیل می شود.
  • مجید IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 3
    جنایات و تجاوز روسها به اوکراین مصداق درست این حرف است!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس