معاون تربیت و آموزش ارتش: مهارت‌آموزی سربازان، مهمترین برنامه ارتش در سال ۱۴۰۱ است

معاون تربیت و آموزش ارتش، آموزش را یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ارتش در بحث تربیت نیروهای متخصص و انقلابی برای نیروهای مسلح و آینده نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش، با اشاره به مهم‌ترین برنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ در حوزه تربیت و آموزش، آموزش را یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ارتش در بحث تربیت نیروهای متخصص و انقلابی برای نیروهای مسلح و آینده نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: شعار ارتش در سال ۱۴۰۱ در بحث سربازی، این است که جوانان با کسب مهارت دوران سربازی را به‌پایان برسانند.

معاون تربیت و آموزش ارتش تأکید کرد: تحقق این برنامه راهبردی، از اهداف مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در این مسیر برنامه‌ریزی‌های خوبی به عمل آمده است.

معاون تربیت و آموزش ارتش: مهارت آموزی سربازان، مهمترین برنامه ارتش در سال ۱۴۰۱ است

برنامه‌های ارتش در حوزه مهارت اندوزی سربازان، اشتغال‌زایی و تبدیل این مهارت‌ها به اشتغال است

شیخ با اشاره به اینکه برنامه‌های ارتش در حوزه مهارت اندوزی سربازان، اشتغال‌زایی و تبدیل این مهارت‌ها به اشتغال است، اضافه کرد: هدف این است که بعد از سربازی برای جوانان فضای کسب‌وکار متناسب بامهارتی که در دوران سربازی آموختند ایجاد شود.

معاون تربیت و آموزش ارتش: مهارت آموزی سربازان، مهمترین برنامه ارتش در سال ۱۴۰۱ است

معاون تربیت و آموزش ارتش بابیان اینکه عدم همگرایی دستگاه‌ها، مشکلاتی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در این مسیر ایجاد کرده است، تصریح کرد: دستگاه‌ها هم باید در تحقق این موضوع کمک کنند.

معاون تربیت و آموزش ارتش: مهارت آموزی سربازان، مهمترین برنامه ارتش در سال ۱۴۰۱ است

شیخ اظهار داشت: همه دستگاه‌ها به‌عنوان یک پیکر واحد نظام جمهوری اسلامی گرد هم جمع شوند، زیرا سربازی آخرین گلوگاهی است که تخصص‌ها را به مهارت و مهارت‌ها را به شغل تبدیل کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    مهارت آموزی ارتش این است که نسبت به آن تبعیض نداشته باشید مردم می بینند وحالی شأن می شود مثلاً کسانی هستند از اول جنگ تا آخر جنگ در تمام جبهه ها جنگیدن ولی وقتی آمدن پادگان به علت بیماری ندانستن ادامه دهند وخیلی از آنها از همان موقع بدون حقوق درخانه افتاده آند . گناه آنها این است که ظاهرشان سالم است ولی یک فیلم جنگی. هم که می بینند روانی می شوند .واقعا کجای دنیا. با نظامی که تمام عمر . جوانی خود را فدا کرده اینطور رفتار میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس