دیدار نخبگان وظیفه با فرماندهان نیرو‌های چهارگانه ارتش

امیر شیخ از دیدار و گفت‌وگوی نخبگان وظیفه با فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در طول فرآیند آموزشی خبر داد.

امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون آموزش و تربیت ارتش با اشاره به لزوم توجه به جامعه نخبگانی و آینده‌سازان کشور اظهار داشت: ارتش برای استعدادهای برتر وظیفه، برنامه‌های ویژه آموزشی دارد و همچنین فرآیند جذب این عزیزان را نیز تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه نخبگان وظیفه در طول دوره آموزشی با فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش دیدار و گفت‌وگو می‌کنند، افزود: در طول روند دوره آموزشی، فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی یک روز با معاونان خود در میان دانشجویان حاضر می‌شوند و ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های نیرو، پاسخگوی سوالات این عزیزان هستند.

معاون آموزش و تربیت ارتش برگزاری اینگونه جلسات چهره به چهره را بر دانش‌افزایی و تجربه‌اندوزی نخبگان و جهت دادن به استعدادهای برتر در راستای ایده‌پردازی بهتر جهت ارتقای فناوری دفاعی متناسب با تهدیدات نوپدید، تأثیرگذار دانست.

 مرکز آموزش شهدای ۰۱ وظیفه نیروی زمینی ارتش در هر دوره پذیرای ۵۰۰ نفر از نخبگان و استعدادهای برتر وظیفه کشور است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    استعدادهای برتر
  • آرش IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    طرح های نمایشی ... با مدرک فوق لیسانس هوافضا دانشگاه تهران کلی جلسه داشتیم و کلی طرح تو دوران خدمت به نیروی هوایی ارائه کردم؛ تا آخرین روز خدمت هم تو گردان دژبانی خدمت کردم ...
  • آرش IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    طرح های نمایشی ... با مدرک فوق لیسانس هوافضا دانشگاه تهران کلی جلسه داشتیم و کلی طرح تو دوران خدمت به نیروی هوایی ارائه کردم؛ تا آخرین روز خدمت هم تو گردان دژبانی خدمت کردم ... لیاقت نداشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس