تلاش دشمن برای انقلاب‌های رنگی با استفاده از نفوذی‌هایی مانند «زاغری» - کراپ‌شده

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان تلاش می کنند با استفاده از نفوذی‌هایی مانند زاغری که کار آنها ایجاد انقلاب‌های رنگی است، اراده و استقامت مردم را بشکنند و به انقلاب ما ضربه وارد کنند.

به گزارش مشرق، مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبادله نازنین زاغری در ازای آزادسازی پول‌های بلوکه شده کشورمان و یک زندانی ایرانی گفت: انقلاب در جبهه حق است و دشمنان انقلاب در جبهه باطل، هیچگاه نمی توان بین حق و باطل آشتی ایجاد کرد. همواره دشمنان در صدد آسیب رساندن به انقلاب هستند و در این راه از هیچ اقدامی چشم پوشی نکرده‌اند. جنگ هشت ساله، ترور، تحریم و جنگ رسانه ای از جمله اقداماتی است که دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته انجام داده‌اند.

وی  افزود: زاغری آخرین جاسوسی نیست که دستگیر می شود، رهبر انقلاب هم در یکی از سخنانشان تاکید کردند که دشمنان علیه انقلاب جنگ ترکیبی به راه انداخته اند، آنها تلاش می کنند با استفاده از نفوذی هایی همچون زاغری که کار آنها ایجاد انقلاب های رنگی است، اراده و استقامت مردم را بشکنند و به انقلاب ما که حاصل رنج و زحمات بسیاری است ضربه وارد کنند، که این امر نشان دهنده عدم شناخت آنها از نظام اسلامی ماست.

عضو کمیسیون امنیت ملی اقدامات دشمن را نشان دهنده عدم شناخت انقلاب دانست و گفت: نظام اسلامی ما به قدری مستحکم است که با این اقدامات خللی به آن وارد نشود مسئولین هم باید قدر ملت عزیز ایران را بدانند و با تلاش بیشتر مشکلات اقتصادی را مرتفع سازند.

 سعادتی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند با ایجاد تبلیغات در فضای مجازی واقدامات این چنینی به هدفشان که کم کردن امید مردم نسبت به انقلاب نخواهند رسید، اشراف اطلاعاتی ما به اندازه ای بالاست که کوچکترین تحرکات دشمن هم از چشمان تیزبین نیروهای اطلاعتی ما دور نخواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس