سرلشکر باقری و سردار سلامی هفته «سربازان گمنام امام زمان» را به وزیر اطلاعات تبریک گفتند

سرلشکر باقری و سردار سلامی در پیام های جداگانه هفته «سربازان گمنام امام زمان» را به وزیر اطلاعات تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، سرلشکر باقری  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سلامی فرمانده کل سپاه در پیام های جداگانه خطاب بهحجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات،  فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (ع)  را تبریک گفتند.

متن پیام سرلشکر باقری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب 

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛  

با تبریک فرخنده میلاد حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ؛ فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (ع) و موسم تکریم و تجلیل از مجاهدت های وزارت اطلاعات برای حفظ ثبات و امنیت کشور را به جنابعالی و آحاد مدیران و کارکنان متعهد، فداکار و خدوم آن مجموعه پرافتخار برای نظام و ملت عظیم الشان ایران   تهنیت و شادباش عرض می کنم.

 بی‌شک بهره‌مندی ایران اسلامی و پهناور از نعمت امنیت پایدار و آرامش کم نظیر آن هم در شرایط پر تهدید و پر تلاطم جاری در جغرافیای راهبردی پیرامونی و مواجهه با روندهای تهدیدزای ناشی از سیاست‌های قدرت‌های استکباری  برای آینده منطقه ، مرهون همت ،همدلی، همکاری ، هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور  به ویژه نقش آفرینی های وزارت اطلاعات بعنوان چشم بینا و بیدار نظام در پایش دقیق و همه جانبه تهدیدات و مخاطرات و  برخورد هوشمندانه،  قاطعانه و مقتدرانه با آن ها است.

دوام توفیق و سربلندی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در انجام ماموریت های خطیر محوله، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت  امام خامنه ای(مد ظله العالی) را از خدای کریم و نعیم طلب می کنم.

متن پیام سردار سلامی به وزیر اطلاعات بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب 

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات؛

فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و ایام تجلیل از مجاهدت‌های حماسی و افتخار آمیز  وزارت اطلاعات در پایدارسازی امنیت کشور را به جنابعالی و آحاد مدیران و کارکنان مومن، متعهد و  فداکار آن مجموعه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تردیدی نیست در شرایط پرتهدید امروز که جای جای عالم به ویژه منطقه راهبردی غرب آسیا تحت تاثیر سیاست ها ، راهبردها و طمع ورزی های قدرتهای استکباری با مخاطرات متنوع امنیتی روبرو است ؛ وجود امنیت پایدار و فراگیر و آرامش مثال زدنی در میهن اسلامی مرهون هماهنگی ، همکاری و هم افزایی های مبارک و مستحکم سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور تحت تدابیر و منویات حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی  ( مدظله العالی)  بوده که اعتماد معنادار آحاد ملت ایران را رقم زده است.

خدایسبحان را به شکرانه این نعمت بزرگ حمد و سپاس می گویم و تداوم  توفیق و سربلندی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در جامعه اطلاعاتی کشور برای انجام  ماموریت‌های حساس وخطیر محوله در صفی واحد و مقتدر ، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) و تبعیت از فرامین  رهنمودهای نورانی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاهش طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بر کارکنان وزارت اطلاعات مبارک.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس