تسلیت سرلشکر سلامی به مناسبت درگذشت آیت الله علوی گرگانی

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی حسینی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با صدور پیامی ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی حسینی گرگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه مولمه ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی حسینی گرگانی که عمر مبارک خویش را در مجاهدت برای ترویج علوم و بسط فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری کرد، موجب تأثر و تاسف گردید.

برکات و ثمرات ناشی از تلمذ در محضر مراجع و علمای جلیل القدر به ویژه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ده‌ها سال همت و تلاش خستگی ناپذیر این عالم پارسا و فقیه وارسته در همراهی با امامین انقلاب اسلامی و جهاد خاضعانه و مومنانه در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و گره گشایی از مشکلات و نیازمندی‌های مردم و توسعه حوزه‌های علمیه و تربیت طلاب مبرز، شخصیت استوار و راهنمای ایشان را برای همیشه فراروی ارادتمندان به مرجعیت و روحانیت معظم قرار داده است.

ضایعه فقدان آن عالم مهذب و مخلص را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان، علاقمندان و مقلدین ایشان به ویژه مردم شریف و قدرشناس استان گلستان، بیت معظم له و بازماندگان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خدای رحمان و رحیم برای آن فقیه عالیقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای یادگاران و بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس