جاسوس‌های آمریکایی که برای کمک انتخاباتی به بایدن دروغ گفتند - کراپ‌شده

یک رسانه آمریکایی گزارش داده ۵۱ جاسوس آمریکایی برای کمک به کارزار انتخاباتی جو بایدن در سال ۲۰۲۰ اقدام به انتشار اطلاعات نادرست کرده‌اند و توییتر و فیسبوک نیز از آنها حمایت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، یک روزنامه آمریکایی نوشته ۵۱ مقام اسبق دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ اقدام به انتشار اطلاعات دروغ درباره اسناد و مدارک مربوط به لپ‌تاپ «هانتر بایدن»، پسر جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا کرده‌اند.

روزنامه نیویورک‌پست نوشته ۵۱ مقام اسبق اطلاعاتی آمریکا که قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ با امضای نامه‌ای مدعی شده بودند اسناد به دست آمده از لپ‌تاپ «هانتر بایدن»، پسر جو بایدن واقعیت ندارد و عملیات روانی روسیه برای کمک به «دونالد ترامپ» است در این مورد دروغ گفته‌اند.

رسانه آمریکایی می‌نویسد: «آنها برای اثبات ادعای خودشان چه داشتند؟ به اعتراف خودشان هیچ. چرا آن نامه را امضا کردند؟ چون اسناد لپ‌تاپ هانتر بایدن به کمپین انتخاباتی جو بایدن لطمه می‌زد.»

مطابق این گزارش، توییتر چند روز قبل‌تر از انتشار این نامه حساب کاربری نیویورک‌پست را به دلیل انتشار برخی از اسناد مربوط به این لپ‌تاپ را تعلیق کرده بود.  فیسبوک هم اعلام کرده بود که اجازه انتشار مطالب مربوط به این لپ‌تاپ را نمی‌دهد.

سال گذشته پولیتیکو اعتراف کرد که اسناد مربوط به این لپ‌تاپ واقعیت داشته‌اند، اما اکنون امضاکنندگان آن نامه نه به درخواست‌ها برای توضیح درباره ادعاهایشان در آن زمان پاسخ می‌دهند و نه بابت انتشار ادعاهای دروغ عذرخواهی کرده‌اند.

نیویورک‌پست نوشته توییتر و فیسبوک اطلاعات را با توجه به سوگیری‌های سیاسی سانسور می‌کنند.

جاسوس‌های آمریکایی که برای کمک انتخاباتی به بایدن دروغ گفتند

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    غربگدا: آقا آمریکایی که د وغ نمیگه!! اِوا مشرق این چه حرفیه میزنی؟؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس