کد خبر 1354584
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
«تولید دانش بنیان» اشتغالزایی می‌کند/لزوم تبیین ابعاد مختلف تولید

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تولید زمانی رونق می‌گیرد و واقعیت پیدا می‌کند که دانش بنیان باشد، دانش بنیان در واقع «تولید دانش بنیان» اشتغالزایی می‌کند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۱، گفت: خداوند متعال سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی را بر سر ما مستدام بدارد که همواره هم معاینه دقیق و خوبی از اوضاع دارند و هم بهترین نسخه‌ها را برای جامعه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

امنیت پایدار بر مرزهای غرب، شمال غرب، جنوب شرق و جنوب غرب کشور حاکم است

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه حضرت آقا بحث تولید است که مهم‌ترین مشکل کشور نیز همین موضوع است. ایشان امسال بر دو محور مهم تولید تکیه کردند، اینکه تولید زمانی رونق می‌گیرد و واقعیت پیدا می‌کند که دانش بنیان باشد، دانش بنیان در واقع مبنایی برای تولید مفید، مؤثر و کارآمد می‌شود و بعد سنگ بنای تولید می‌شود و ثمره تولید دانش بنیان، ایجاد اشتغالزایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: ان شاالله امسال که این دولت با اخلاص و با تمام توان به میدان آمده که به نظام و انقلاب خدمت کند، خداوند به آنها عنایت و توجه کند تا بتوانند در انجام این مهم موفق باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی وحدت و همکاری را موجب دست رسیدن به اهداف دانست و گفت: ملت و دولت همه دست به دست هم دهند، دانشمندان، علما، دانشگاهیان و مراکز پژوهشی ما ابعاد مختلف تولید را به‌عنوان یک مسأله فکری و نظری تبیین کنند تا تولیدات ما مبتنی بر پژوهش‌های قوی و دانش عظیم باشد و در نهایت برای جوان‌ها و مردم عزیز اشتعال زایی ایجاد شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    2 0
    شما وقتی دانشی ندارید پس تولیدی هم نخواهید داشت.
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      تحریف شد
  • GB ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    ماشأالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس