زلنسکی نمایه

ائتلاف ناتو درخواست رئیس‌جمهور اوکراین برای ارسال تانک و جنگنده به این کشور را نادیده گرفت.

به گزارش مشرق، سران ناتو در اجلاس روز پنجشنبه خود در بروکسل درخواست رئیس‌جمهور اوکراین برای ارسال تانک و جنگنده به این کشور را نادیده گرفتند.

بیشتر بخوانید:

استراتژی مقاومت مقابل چه کسی قابل قبول است؟

زلنسکی: اوکراین شایسته عضویت کامل در اتحادیه اروپاست

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در سخنرانی خود مقابل اجلاس اضطراری سران ناتو مدعی شد که این ائتلاف با ارسال تجهیزات نظامی بیشتر برای اوکراین می‌تواند از «مرگ غیرنظامیان» جلوگیری کند.

او گفت: «اوکراین از شما هواپیما خواست تا شاید شاهد مرگ این همه آدم نباشیم. شما هزاران جنگنده دارید، اما هنوز به ما چیزی داده نشده است. شما دست‌کم ۲۰ هزار تانک دارید. اوکراین خواست که یک درصد از آنها را به ما بدهید یا به ما بفروشید. اما هیچ پاسخ روشنی به ما داده نشد.»

پایگاه آمریکایی «دیفنس‌وان»به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که اشاره‌ای به نام او نشده نوشته زلنسکی درخواست خود برای برقراری منطقه پرواز ممنوع یا عضویت در ناتو را تکرار نکرده است.

ینس استولتنبرگ، دبیر کل ائتلاف ناتو در یک نشست خبری روز پنجشنبه گفت سران ناتو تصمیم گرفتند در توانمندی‌های دفاعی و بازدارندگی اینائتلاف تجدید نظر کرده  و آنها را با واقعیت‌های امنیتی جدید منطبق کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    5 6
    خداییش این آدمه ؟یه آفتابه آب هم نباید بهش داد چه برسه به تانک آب (!) خخخخخخ
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    3 3
    حروم لقمه عجب مقاومتى ميكنه !
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      بدبخت تو کجات میسوزه
  • احمد TR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 2
    مهره سوخته!!! پشت پرده چه خبر است؟
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 1
    اوکراینی ها باید این دلقک را که با اعتماد به امریکا یها این بلا را سر اوکراین اورد به زیر بکشند و محاکمه کنند در غیر اینصورت حقشان سربازان روسه
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    3 2
    200 تانک به اوکراین بدن و 70 جنگنده پوست روسیه کنده میشه
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      0 0
      چطوری حساب کردی بگو توروخدابگو
    • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      قرصات رو بخور و بعد بخواب.
  • صداقت عین عدالت است IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    2 2
    #کمدین چه به رئیس جمهوری، زلنسکی بدبخت فکر می کنه سیاست مثل فیلم بازی کردن است. مردم اوکراین رابه کشتن داد. نمی دونه مردم وکشورش خاکریز دفاعی اروپا در برابر روسیه هستند. اگر کنار برود مردمش کمتر کشته می شوند
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این باربولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    زلنسكى مرد بزرگى كه جزء مردان نامى روزگار شد چه تو خوشت بياد وچه از درد بپيچى او بزرگ است بزرگزاده ومردمش بهش إيمان دارن وبا دست خالى داره گور پوتين وطرفداراش ميكنه به اميد خداوند قادر رحمان توى دنيا هرچى بدبخت دگم مستبد واستبدادخوشان و نكبت عاشق ديكتاتور در دنيا ميبيني پوتين دوست هستن ودشمن أمثال زلنسكى
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      زلنسکی فقط بدرد پیانو زدن میخوره البته بدون...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس