دراگان اسکوچیچ در ذهن مردم و فدراسیون برکنار شده است!/ این پرسپولیسی می‌توانست جلوی کره جنوبی را بگیرد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است با شکست سنگین تیم ملی ایران برابر کره جنوبی ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم کشورمان با مشکلاتی همراه خواهد شد.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی درخصوص شکست اخیر تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: این شکست تا حدودی قابل پیش بینی بود. مهدی طارمی، صادق محرمی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی یعنی حدود ۴۰ درصد ترکیب اصلی تیم ملی را در اختیار نداشتیم و از طرفی بچه ها فقط یک جلسه کنار هم تمرین کرده بودند.

او ادامه داد: از طرف دیگر ۶۰ هزار تماشاگر کره ای تا سوت پایان بازی یکصدا تیم خود را تشویق می کردند و این موضوع کار را می تواند برای هر تیمی مشکل کند. ضمن آن که نه در نیمه اول و نه دوم شروع خوبی نداشتیم. توپ سوم ها اغلب به بازیکنان کره ای می رسید و در تمام خطوط با مشکلاتی مواجه بودیم. البته این نظر من است که در غیاب سعید عزت اللهی شاید کمال کامیابی نیا می توانست کارآیی بیشتری داشته باشد چرا که هم تجربه کافی دارد و هم کنار احمد نوراللهی بیشتر بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

چرا اسکوچیچ مقابل کره جنوبی آچمز شد؟

مربی سابق تیم ملی یادآور می شود: گلی که سون کاپیتان کره جنوبی به ما زد دقیقا از همان ناحیه زده شد و باید هافبک دفاعی ما اجازه شوتزنی به ستاره تاتنهام نمی داد. شجاع خلیل زاده به این دلیل دفاع راست شد که اسکوچیچ نمی خواست اولین بازی رسمی ملی دانیال اسماعیلی فر بازی حساس با کره جنوبی باشد و به او حق می دهم ریسک نکند.

هومن افاضلی در پاسخ به سئوال ما مبنی بر اینکه آینده کاری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران را چگونه می بیند، می گوید: در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما مهم این است که چگونه این شکست را مدیریت کنیم. به نظر من (دوباره تأکید می کند) به نظر من دراگان اسکوچیچ در ذهن مردم و فدراسیون فوتبال برکنار و کارش با تیم ملی تمام شده است. شاید این اتفاق امروز و فردا نیفتد اما ممکن است قبل از آغاز جام جهانی تغییراتی را روی نیمکت تیم ملی شاهد باشیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    6 4
    کاملأ مشخص است که حرفه اصلی شما غیبگویی و خواندن ذهن مردم است که البته در آن هم مانند کار فوتبالتان رفوزه هستید.
  • نام آشنا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    4 6
    پول اسکوچیچ را تمام و کمال بدهید و به او خسته نباشید بگوئید تا برود سپس برویم و یک مربی درجه یک اروپائی که فوتبال تهاجمی بازی میکند به نام " مارک ویلموتس 2 " را بیاوریم اگر هم نیامد برویم و " مارک ویلموتس 3" را بیاوریم اگر هم نشد برگردیم همین " گل محمدی " را بیاوریم تا ما را با این بازیکنان لژیونر مان به فینال جام جهانی برساند.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    4 3
    این نظرشما است بایک باخت هرگز یک سرمربی که زحمت خودش کشیده وتیم ملی فوتبال راروانه جام جهانی کرده کنار گذاشته نمیشود از بازی برگشت باکره جنوبی که بگذریم اسکوچیچ کارش به نحو احسن انجام است
  • حمید IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    3 3
    فشار وزارت آبی باعث شد نظم تیم از دست مربی بیرون بره الانم بیچاره میخواهید اخراجش کنید که بازیکن‌های بی کیفیت وارد تیم ملی کنید
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      1 0
      وزارت آبی رو خوب اومدید
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    6 4
    طرف تیم ملی ایرانو خیلی شیک و تمیز برده جام جهانی ولی الان یه شکست داده ببین چه مزخرفاتی دارن میگن شماها دیگه کی هستین
  • نام آشنا IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 0
    تیمهای بالای جدول لیگ برتر ما در این بیست سال اخیر در جام باشگاه های اسیا یک پس از دیگری از صعود به مرحله بعد باز میمانند . اگر هم مانند استقلال یا ذوب اهن یا سپاهان یا پرسپولیس به فینال راه پیدا میکنند انجا با شکست سنگین از کره یا ژاپن یا عربستان صعودی نهایتا دوم میشوند. این نشان از پائین بودن سطح لیگ ما در اسیا را دارد. حال انتظار داریم با این بازیکنان در جام جهانی به دور دوم صعود کنیم؟ اسکوچیچ بخت برگشته چه گناهی کرده؟ مربی بزرگ برای اینکه کار خاصی انجام دهد بازیکن بزرگ میخواهد که متاسفانه در حال حاضر ما انرا نداریم. مثال بارز وجود محمد صلاح مصری در کنار کارلوس کیروش در تیم ملی مصر.
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 0
    گند خودتو یادمون نرفته. پر رو
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 2
    اسکوچیچ حساسیت بازی با کره را درک نکرده بود. اگر دستش خالی بود باید تیم را دفاعی می بست حداقل بازی را مساوی تمام می کرد. به نظر از اون مربی هاست که جلوی تیمهای خوب حرفی برای گفتن نداره. جام جهانی مربی بین المللی و جسور میخواد.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 1
    یه نفر داره تو زیر مطالبی که مخالف ماندن اسکوچیچ هست تند تند مطلب میزاره اون هم کپی خخخخخ اسکوچیچ باید بره با احترام و تشکر از زحماتش . اگر به عزت و احساسات ملت در جام جهانی اهمیت میدین مربی با کلاس در حد کارلوس کیروش بیارین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس