کد خبر 1355746
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

به گزارش مشرق، بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی و شایعاتی ‌که به دنبال آن مبنی بر برکناری اسکوچیچ‌ از هدایت این تیم شکل گرفت، شب گذشته و با توییت جنجالی احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال رنگ و بوی جدی به خودش گرفت و به استناد گفته براتی از علی دایی به عنوان جانشین او نام برده شد.

هرچند براتی چندی بعد در واکنش به این موضوع اعلام کرد گفته‌هایش نظر شخصی او بوده و قرار نیست اتفاق خاصی در این زمینه رخ دهد.

در این رابطه، محمد جواد پاینده سرپرست مدیریت روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع، توئیت زیر را منتشر کرد که نشان می دهد فدراسیون در حال حاضر قصد ندارد بیش از این به حاشیه ها دامن بزند:

فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اسکوچیچ واکنش نشان داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    6 8
    دارد به شعور و حقوق مردم توهین می کند . تیم اگر تیم بود حداقل یک مساوی می گرفت
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    10 4
    شرم آور است با یک باخت سرمربی را می کوبند هرچند این مافیا قبل‌تر هم دنبال این خط بودن باید می‌گذاشت در همان دور اول که باید همه بازی ها را می بردین یکی را می باختین و حذف می شدین تا اینطور عقده گشایی نکنید
  • mojtaba SE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    9 1
    براتی رو بر کنار کنید بجرم سواستفاده از مسئولیت و تشویش اذهان عمومی در رابطه با فوتبال ..ایشان باید بدونه که اول عضو هیئت رئیسه است و دوم یک شخص معمولی که میتونه هر نظری داشته باشدو طبیعتا کی هست که اهمیت بده یا نده!!بندازینش با سر بیرون
  • احمدی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    3 0
    براتی دارد باندی عمل می کند . خیلی وقت هست که بعضی ها با مصاحبه های غرض ورزانه سعی در پایین آوردن روحیه اسکوچیچ و تیم ملی دارند تا خودشان یا گزینه مورد نظر خودشان مربی شود . و منافع ملی هم برایشان مهم نیست
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 4
    وااای که اگر برکنار بشه و ژاردیم رو بیارن. قول میدم تا 8 تا هم بریم با این نسل فوتبال. به خدا حیفه این همه بازیکن کادرسته که زیر نظر اسکوچیچ باشن. واقعا شاید این نسل تکرار نشه. مشرق جان تو رو خدا بررسی کن ببین قضیه ژاردیم واقعیه؟!
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 1
    اسکوچیچ در حد تیم ملی نیست اما علی دایی که اصلا نیست دایی فقط باید مدیریت کنه
  • مجنون IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    4 0
    احتمالا قرار بر این شده که پس از برکناری اسکوچیچ یک مربی تراز اول به نام " رایان ویلموتس " که برادر " مارک ویلموتس است هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد . او یک مربی پروازی است و فقط 10 میلیون دلار دستمزد میگیرد. او در خباثت و نالوطی گری دست برادرش را از پشت بسته ! به امید امدن رایان ویلموتس شیاد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس