امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رصد و حراست ۲۴ ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور، گفت: رزمندگان پدافند هوایی در جای جای کشور اسلامی ایران حتی در ایامی مانند نوروز در مواضع پدافندی حاضرند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد از یگان‌های گروه پدافند هوایی سیراف بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در این بازدید، گفت: امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های دلیر مردانی است که غیرتمندانه برای دفاع از اسلام و کشور از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به رصد و حراست ۲۴ ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور، ادامه داد: رزمندگان پدافند هوایی در جای جای کشور اسلامی ایران دنباله‌رو این بزرگ مردان بوده و با همان روحیه ایثارگری و ولایت‌پذیری به وظیفه خود عمل می‌کنند و حتی در ایامی مانند نوروز که بسیاری از هموطنان عزیز در تعطیلات و سفر به سر می‌برند، در سایت‌ها و مواضع پدافندی حاضرند و در تولید امنیت برای کشور تلاش می‌کنند.

صباحی فرد اظهار داشت: در بازدیدهایی که بنده از یگان‌های مختلف پدافند هوایی در سطح کشور دارم شاهد آن هستم که آموزه هایی، چون مسئولیت‌پذیری و تعهدکاری که از حسِ ولایتمداری و میهن دوستی کارکنان پدافند هوایی نشأت می‌گیرد از مؤلفه‌های برجسته‌ای هست که در میان رزمندگان پدافند هوایی برایم بسیار ملموس بوده است.

بنابراین گزارش، فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از گروه پدافند هوایی سیراف سایت‌های موشکی تلاش، هاگ، اسکایگارد و مرکز کنترل فرماندهی را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس