کد خبر 1356161
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
پیام تبریک آیت‌الله رئیسی به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز

آیت الله رئیسی با تاکید بر ضرورت نظارتش بر بازار و کنترل قیمت‌ها به ویژه در ایام نوروز و ماه رمضان کرد: امیدآفرینی و امیدافزایی در جامعه در گرو فعالیت و تلاش همه کسانی است که در دولت خدمت می‌کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه مدیریت اقتضاء می‌کند همه اجزای سازمان اداری همراه و همدل باشند، افزود: تحرک دولت نباید منحصر به تحرک وزرا و معاونانشان شود. امیدآفرینی و امیدافزایی در جامعه در گرو فعالیت و تلاش همه کسانی است که در دولت خدمت می کنند.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر نیرو درباره میزان ذخایر آبی کشور، بر لزوم رعایت الگوی مصرف صحیح تأکید و دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد ضمن تعیین الگوی صحیح مصرف آب و برق، فرهنگ‌سازی در این زمینه را مورد توجه قرار دهند.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، ارائه گزارش عملکرد اقتصادی دولت را امری ضروری دانست و اظهار داشت: شبهات باعث ایجاد گره ذهنی برای مردم می‌شود و اگر به موقع به شبهه‌ای پاسخ داده نشود، گره‌های ذهنی افزایش یافته و تبدیل به مسأله می‌شود.

رئیس جمهور، نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را ضروری دانست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    بازم حرف درمانی
  • فرید IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    از این حرف های قشنگ ابی گرم نمیشه اقای رئیسی، اگر مرد عمل هستید این دلال های خدا نشناسی که خون ملت رو توی شیشه میکنن تروریست اقتصادی معرفی کنید و کلیه اموالشون رو مصادره کنید تا قاطعیت حکومت در دفاع از حق مردم مظلوم ثابت بشه، عکس العمل مردم به این حرف درمانی چیزی جز یه پوزخند تلخ نبست
    • رضا IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      دوست عزیز فکر میکنی دلالای اصلی کی هستن؟ اصلا کسی قدرت در افتادن باهاشون رو داره؟
  • حیدری IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    جناب رئیسی از همین الان جنس‌ها داره گرون میشه وعده سرخرمن ندید لطقا
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    به چهارتا گرون فروش عمده و دلال چوب زده شه قیمت ها همه خودشون کنترل میشن
  • احمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    هنوز یک هفته از سال جدید نگذشته که تعدادی از اقلام ضروری مردم افزایش قیمت داشته اند حالا رئیس جمهور محترم بفرمایند ما قیمت ها را مرتب رصد می کنیم، مایحتاج مردم نباید گران شود، دستگاه ها مراقب باشند افزایش قیمت نداشته باشیم و ... آخه مگر با حرف اتفاقی خواهد افتاد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس